• black sun

Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?

Jag har testat Escadas nya. jag brukar gilla Escadas parfymer men den nya gillar jag inte.

jag har också testat en som hette pink sugar som luktade gott men jag skulle vilja hitta nån ny.

Det finns ju en del andra parfymer som heter nåt med cotton candy. Nån som testat nån sån?

Ge mig alla era tips på söta parfymer! Såna som får folk att fråga vad man har på sig.

Jag har en hårspray som heter Mania och den tycker alla luktar jättegott när jag har på mig den. nåt sånt fast i parfumväg skulle jag vilja ha.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?
  • Moster apa

Laura är ju en klassiker. Den gillar de flesta! Söt och snäll!

• Hallonmopeden

Gillar Vera Wang Princess, Dolce Gabbanas The One och Jessica Simpsons senaste. Har också haft Pink Suger, supergod!!

Väntar med spännig på om får mer tips, jag gillar också söta parfymer.

• Hallonmopeden

Oooops Pink SUGAR menar jag ju

• black sun
    Hallonmopeden skrev 2009-09-22 14:13:25 följande:
    Oooops Pink SUGAR menar jag ju
    Haha. ja jag förstod det
  • black sun

Moster apa skrev 2009-09-22 13:47:01 följande:

Laura är ju en klassiker. Den gillar de flesta! Söt och snäll!
    Den behöver inte vara snäll Sliskigt och sött ska det vara, gärna med inslag av vanilj, bär, sockervadd eller annat sött.
  • black sun
    Hallonmopeden skrev 2009-09-22 14:12:56 följande:
    Gillar Vera Wang Princess, Dolce Gabbanas The One och Jessica Simpsons senaste. Har också haft Pink Suger, supergod!!Väntar med spännig på om får mer tips, jag gillar också söta parfymer.
    Tack för tipsen. jag ska gå till närmaste parfymställe och lukta!
  • black sun
    Hallonmopeden skrev 2009-09-22 14:12:56 följande:
    Gillar Vera Wang Princess, Dolce Gabbanas The One och Jessica Simpsons senaste. Har också haft Pink Suger, supergod!!Väntar med spännig på om får mer tips, jag gillar också söta parfymer.
    Jessica Simpsons nya är det den där som heter nåt med dessert treats? Det finns en i den serien som heter Jessica Simpson Hula Girl parfym. Den verkar lukta gott.
  • Vienzi

Armani Diamonds är ganska söt, dock inte sliskig utan fräsch ändå...

Ralph Lauren "Ralph" är ganska söt. Även Salvador Dalí "Dalissime", lite persika.

• Frusna flickan

Den parfym som lockat till sig mest män är enligt en parfymkurs Diors "Hypnotic poison". Tyckte först att den luktar för mycket vanlig men nu älskar jag den. Och karlarna.

• Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-09-22 14:47:25 följande:
    Den parfym som lockat till sig mest män är enligt en parfymkurs Diors "Hypnotic poison". Tyckte först att den luktar för mycket vanlig men nu älskar jag den. Och karlarna.
    VANILJ skulle det stå ovan.. En riktig "kåtparfym" enligt min man som går igång på den
Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?