sasssyy skrev 2009-09-21 11:52:41 följande:
JAG är BÄST skrev 2009-09-21 11:50:18 följande:
Helt rätt, under mina år inom handeln (varav ett som chef) anmäldes INGEN kund som kom tillbaka och gjorde rätt för sig.. ofta var det virriga mammor som var stressade, är så lätt hänt att något ligger under vagnen och man missar det. Vi var trevliga och glada emot
dem.Själv har jag gjort samma också några gånger och har bara mötts av positiva vibbar, erbjudande om rabatter (!!!???)och uppmuntrande ord.
Alla kan vara mycket virriga i stressade eftermiddagar mm,,så visst finns det dom som ringer in till butiker där det råkats glömt betala för en vara som ligger under vagnar, mm,,å jag ser inga konstigheter med att kunder ringer dit å säger att jag kommer in å betalar den imorron,,tex.
För inte fan vill man göra bort sig helt åp mataffärerna man är stammis hos(skulle aldrig ÖVER min döda kropp ge fan i att inte åka å betala för en glömd betald vara).
Pinsamt värrde hade det ju vart då om man skulle få menande blickar nästa gång man besökte mataffären.