Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
Amar: jag kan nog också tänka mig att hänga på, men inte tis-ons isf. Det hade varit mysigt att träffas.
Amar: jag kan nog också tänka mig att hänga på, men inte tis-ons isf. Det hade varit mysigt att träffas.
Yoysen: Jag är på
Hej hopp.
Vi har också haft en hektisk helg, har varit och hälsat på släkt o vänner nere i Skåne nu igen. Det var skoj, men vår lillplutt är inte så förtjust i att vara på resande fot så nu sover vi hemma ett tag framöver igen..
Jag kommer så fort jag kan på torsdag. Bianca ska till tandläkaren på morgonen, men jag ringer och kollar var ni är någonstans.. (För min del är inte några f.d halsflussbakterier någon fara Yoysen..)
Fröken Olsson blir väl toppen. De har gott kaffe också.
4 år sedan.. ojojoj. Ja, jisses vad tiden går.
Just nu sitter jag med en liten myskille i knät. Det gäller att ta vara på stunderna.. Det går alldeles för fort till han är tonåring och mest vill att jag ska köpa bärs, sluta tjata och vara ur vägen.
Det var verkligen jättemysigt. Snälla bebisar och kaffetörstiga mammor. Roligt att prata lite strunt, och en del allvar med för den delen.
Kan ju bland annat berätta för er som inte var på plats att vi ÄNTLIGEN bestämt oss för att gifta oss. På "riktigt". Den 20e mars nästa år blir det av.. Så nu har jag massor att tänka på framöver.
Minttu: Det var ju jättetråkigt att du inte hann med att träffa oss idag för det hade verkligen varit roligt, men jag förstår dig mer än väl. Och nej, jag tror inte att huset kan vara städat en hel vecka, vårt hus kan inte ens varea städat en hel dag ,-)
Masken: Eftersom jag "gav" den dära vissa personen en mycket mysig kväll så är jag inte ett dugg nervös för vad hon eventuellt skulle kunna hitta på (jag var inte inblandad i hennes "riktiga" hippa, eftersom jag var bortrest då) Dessutom känner hon mig väl vid det här laget så jag tror jag är lugn vad gäller Yoysen. Men jag känner ju många fler tjejer i "andra gäng", och vad de kan hitta på vill jag helst inte tänka på.. Jag får bara hoppas att den som eventuellt vill fixa en möhippa åt mig tänker på vem jag är och att det ska vara en rolig kväll, inte handla om förnedring, det har jag aldrig tyckt att möhippor ska.. Men det känns lite tabu att prata om det här, möhippor ska ju vara en överraskning, så jag lägger nog locket på nu
Min lille utbrytarkung har kommit på hur man kan komma ur bumbon. Han tar spjärn med ena benet och "stjälper" sig ur och sedan är han överlycklig över att vara tillbaka på golvet igen. Han är verkligen en rörlig liten kille, och nu har han kommit på hur man tar sig framåt också, till kattens stora sorg. (nej, han kryper inte, han ålar sig framåt, och det är helt nytt så det går varken fort eller långt, men det är väl bara en tidsfråga) Just nu ligger han lycklig och drar katten i pälsen under vardagsrumsbordet, och jag kan inte begripa varför katten ligger kvar
Yoysen: Jag är benägen att hålla med Marcus ibland. Iaf när det gäller vår korkade lille kisse..
Foodji: Du vet hur avis jag är på dig som ska på SPA, det är verkligen LYX och su är sååååå värd det. Hoppas attd et var precis så underbart som jag inbilalr mig.
Själv har jag faktiskt pysslat om mig själv lite grann idag också. Jag har varit på Afrodans på F&S och det är så oerhört meditativt och skönt. Jag rensar huvudet totalt och bara är, svettas och andas. Jag avr på uselt humör när jag kom in (bråkat med mannen...) och strålade när jag gick ut. Rekomenderas starkt!!
Imorgon fyller min lilla tös 4 år. (och Hilma och Hassan med ) Jag kan absolut inte fatta var dessa fyra åren tagit vägen. Och jag kan inte begripa hur stor man är när man är fyra år. Hon är så otroligt kompentent och förståndig, och jag är såååå stolt över min tjej. Det är med glädje jag ska gå in med paket och en skål flingor till henne imorgon bitti, sjunga en sång och känna att jag ÄLSKAR mitt barn, så otroligt mycket!!
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag slutar lukta svett.
Lilla gumman, det är alltid tråkigt när våra nära går vidare. Jag vill mest av allt sitta hemma hos dig just nu, ta en kopp te och lyssna på ljusa minnen om din farfar som jag bara träffat några få gånger. Han har det iaf bra nu och jag vill verkligen beklaga sorgen, både för dig och Björn. *kramar om*