Inlägg från: kjempejente |Visa alla inlägg
  • kjempejente

Löpartråden 11

Hej hej!
    Tittar in och vill önskar er alla lycka till på Lidingöloppet.
    Själv står jag under rehab och min tillvaro i träning är en massa _långa_ prommisar med svärmors 10 år gamla Papillion.
    Jag kommer tillbaka till Gbg varvet är det tänkt men min rygg är inte bra sen min fallolycka.
    På kärleksfronten har jag det absolut bäst... kär som aldrig förr i min endurograbb!! Det blir Rännerslätt även i år..
    Kram till er alla.

• kjempejente

Hej igen!
    Här kommer lite OT

Tittar in och vinkar med min vänstra hand, som glittrar av en ring *ler brett*
    Vi förlovade oss på höstdagjämningen uppe på ett berg med stora klippor. Vi hade bestämt att vi skulle gå dit upp och dricka lite cider och växla ringar, för att sen gå hem till honom och äta lite mat.
    När vi växlat ringarna så började T gräva i sin ryggsäck och kom fram med en glsaburk med lite röd färg och en tunn pensel. Så tyckte han att jag skulle kolla efter en bra plats att måla typ Å

• kjempejente

... haha halva inlägget kom ej med?!!
    Han ville att jag skulle måla på ett klippblock som sagt typ Å hjärta T.. men inget ställe dög för honom, så pekade han åt mig en liten bit bort.. och där mina vänner.. där hade han stått kvällen innan med en batteridriven rondell och fasat in initialerna ett hjärta och datum, så jag fick ta färgen och fylla i... snacka om romantiskt va??

• kjempejente

Hej min vänner!
    Stort grattis!!
    Jag är ruggit imponerad av er alla som sprang runt LL!! Vilka grymma tider ni presterat!
    Hoppas att ni mår bra idag.

Jag och Carina min löparvän, tänkte på er alla iförrgår när vi var ute plockade kantareller både gula och trattisar istället för att vara på Lidingö. Vi kommer tillbaka till Gbgvarvet!!

Svar på tråden Löpartråden 11