Futurum nobis est skrev 2009-09-26 09:23:40 följande:
Vi hade det jättebra i Uppsala! Bosse (neurolog/barnläkare) var helt underbar mot Tyra, hon hade jättekul där Ögon gick också bra, men det var inte så lätt att ge ögondroppar till en snart treårig stark tjej Hotellet var supermysigt, nere på konferensplanet finns det bastu, så vi bastade och åt gratis frukt Det ligger precis bakom tågstationen och var alltså inte samma hotell som vi bodde på förut. Igår var det psykologen, det tog nästan tre timmar, var många olika uppgifter och vi tog en liten fikapaus också. Hon bedömde att Tyra låg normalt till jämfört med genomsnittet, lite före med talet och 10-12 månader före med finmotoriken, sånt glädjer en mamma! Så nu har här inhandlats pärlor och snöre, så hon ska få bejaka sina starka sidor. Tyras ilska och utbrott var också normala, men hon berättade lite hur jag skulle tänka och reagera för att lindra det hela.
Åh va kul att det gick bra.. Det ska bli spännande att få åka dit och se hur det går för Sebastian. Men ögondropparna kommer nog bli jobbigt som du säger.
Vårat hotell heter hotell uppsala. Det va där vi låg första gången. Sen fick vi byta hotell för jag vart så arg att dom inte kunde städa ordenligt.
Jag skriver sen och berätta hur det gick för Sebbe.
Kram