Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Det var ju inte ni!!
  • Björkeli

Go kvällen!!

Göstanes vad ni är på hugget i dag kvinnor! Kul o läsa ikapp, nästan så jag känner hur livfull tråden varit idag.

Jag har ont, början till väldigt ont.
    Har fortfarande detdära konstiga onda på vänster sida. O först kunde jag inte ligga på vänster sida...nu kan jag inte ligga på vänster, sitta o luta åt vänster, ligga på rygg, sitt o luta mig framåt, ligga på mage... utan att det gör konstigt, obehaligt ont!

Ska ringa läkaren imon, men sist jag var där hade han inga bra förslag på vad som var fel... Men nu har det ökat enormt mkt i värk o dessutom har jag det nästan jämt.
    De sista 2 nätterna har jag knappt kunnat somna för det värker o känns helt stelt. Som om jag går omkring med en sten stor som en knuten näve på vänster sida...

Ska sluta gnälla nu.

Madge: Hur är det med dig?

• Björkeli

Cotton: Super grattis till dig! Det är du värd!!

Hoppas ni kommer på den bästa lösningen för er båda.

Piaf: Åh, va duktig du ska vara!! Härligt när livet rör på sig!
    O du, detta med chokladen. Tack snälla för att du delade med dig...eller var det den andra tråden... skitsamma! Tack i alla fall... ibland mår jag nästan dåligt över hur mkt godis jag kan sätta i mig. Men nu känns det bättre när både du o Fru B erkänner!

• Björkeli

Petunia: Hej igen!!

Eftersom jag har Scolios är jag van vid att ha ömma o inflammerade muskler... o sådan värk jag har nu har jag inte när mina muskler strejkar. Värken jag har nu känns alltså inuti mig, inte längst ut som vid onda muskler. Svårt att förklara... Tack snälla för din omtanke!

Hur går alla projekt o arbeten för dig?

• Björkeli

Madge: Åh!! Avis!!

Har läst ett citat av Kay Pollak som jag bara avgudar!

Vad det genom jobbet du gick?

• Björkeli

Yohanna!!!!

Yohanna!!!!!!!!

Hur blev håret?

• Björkeli

Kort!!!!

Kort!!!

Vill se!! NU!!!!

• Björkeli

Godagens!

Tack för er omtanke!

Ringde till Vc idag, har fått en tid nästa fredag först...

Deras telefonsvarare öppnar 8:00...jag ringde ca 8:15... snacka om att det finns dåligt med tider.

Det kunde kanske gå att få en tid på onsdag, men då måste jag försöka ringa deras telefonsvarare exakt kl 8. Det fanns för få tider då för att hon skulle kunna boka upp mig på en.

Suck!! Just nu är det skit med att sitta o ligga! Står jag är det ok, men jag kan inte stå i samma ställning mer än någon minut...

FruB: Glömde ju att du frågade ang Madickens torrhet o eksem!
    Under hennes första år hade hon det jämt, sen nu till sommaren försvann det. O sedan några veckor är det tillbaka på rumpan. På hennes 12mån kontroll sa läkaren att det blir bättre på sommaren för att sedan återkomma igen. De områden hon får mest på är låren, rumpan, överarmarna och kinderna.

Sen kan jag glatt meddela att gårkvällen gick super med nattning, sagor osv! Madicken kom in till mig första kl 6 i morses!!

*Glad*

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D