Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Så, nu ska jag ta tag i badrummet.

Har man inget att göra så finns det massor att hitta på här hemma just nu

Kassar och sorteringsprojekt i vart enda hörn och en almenacka som är proppfull med anteckningar flör allt vi står inför

Ha det gott alla söta flickor!

• Piaf

Så, nu har jag varit uppe alldeles för länge och har därför tagit beslutet att jag ska gå och lägga mig.

Önskar er alla en god natts sömn och hoppas att det finns lite fler folk här inne mellan klockan 12.00 och 14.00 i morgon, för då är jag här

Sov sött

• Piaf

Jag har lussefirande idag.

Mitt sjätte i rad (snacka om att jag är vuxen )

• Piaf

Junija:
    Drömde du också om Calcio Vad är detta??? Wodo???

• Piaf

calcio:
    skump!

Snacka om att helgen hos henne/ hon har påverkat oss..............

• Piaf

Junija:
    Nej men så synd. Det finns å andra sidan en hel del hos oss andra och snart fler och sen ännu fler och om några år MASSOR med bilder

• Piaf

calcio:
    Läste du om min dröm?

Helt otroligt stark var det. Så jag har sett dig ge gärnet ute på köttmarknaden

• Piaf

Här!

Calcio:
    Hade en helt bisarr dröm inatt. Vaknade mitt i natten och LOVADE mig själv att minnas, men det gick bara sådär. I alla fall handlade det om att jag fick ett brev på posten från dig. I brevet låg det bland annat en teckning som du hade gjort av din sambo, en blyertsteckning, ganska lik en streckgubbe. Under stod det "såhär ser min sambo ut". Jaha liksom

Sen följde en berättelse om hur du varit ute och raggat killar när du var yngre, och jäklar vad du raggade!!!Och i hela brevet jag läste så såg jag din berättelse som en film liksom, ja det var helt otroligt tydligt framför mig Vilken grej!!??

• Piaf

calcio:
    Ja du ser... För mig går det inte att undanhålla saker

• Piaf

calcio:
    Jag var också väldigt "kär i kärleken" när jag var yngre

Ångrar ingenting!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D