Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Sofie:
    Jag gillar ju dig ju

• Piaf

Yohanna:
    Läckert!!!!

Sofie:
    Ha en bra dag

• Piaf

Yohanna

Coolt!!! Och nämner du ett förlytet tillsammans med kvinns så har du nog lite pluspoäng där Du måste hålla mig ajour!!

Lycka till!!

• Piaf

Här hemma har vi precis kollat klart på en film och nu ska jag natat inmig själv

Önskar er alla en fin och god natt och till "FruB" vill jag säga, keep up the good work, med att vara den fina mamman du är, så ska du se att din lilla orm snart är lika ljuvlig och lugn som hon är på ditt fina kort i galleriet

Godnatt alla sköna flickor!

• Piaf

Björkeli:
    Vi vill ALLTID ha alla detaljer

• Piaf

Tinto:

Gud, nu vill jag ju bara sitta och dricka sprit och snacka skit med er ju!!

Du är bara för rolig!!

• Piaf

Hej då tjejer!

Nu drar vi till stugan med alla möbler. Så näste vecka bor vi på bara madrasser här hemma

Ha en fin helg!

• Piaf
    9 dagar kvar

Hej ala brudar! Hm, kom på en sak... undrar hur det skulle funka om en killa anslöt sig till gänget Ja ja..

Calcio:
    Hade en helt bisarr dröm inatt. Vaknade mitt i natten och LOVADE mig själv att minnas, men det gick bara sådär. I alla fall handlade det om att jag fick ett brev på posten från dig. I brevet låg det bland annat en teckning som du hade gjort av din sambo, en blyertsteckning, ganska lik en streckgubbe. Under stod det "såhär ser min sambo ut". Jaha liksom

Sen följde en berättelse om hur du varit ute och raggat killar när du var yngre, och jäklar vad du raggade!!!Och i hela brevet jag läste så såg jag din berättelse som en film liksom, ja det var helt otroligt tydligt framför mig Vilken grej!!??

Annars mår ni?
    Med mig är det bara bra! det är en kall dag i Malmö, men just nu skiner solen så fint in genom fönstrena
  • Piaf

fruB:

Vem är denna Calcio som hemsöker oss i våra drömmar

Ja, det är riktigt blåsigt här med

Har ni snö i stormen också?

Jätte jätte söt julbild på flickorna!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D