Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Sofie:
    TYcker hemskt synd om dig som har aktiva maghproblem... Det är aldrig kul

• Piaf

När jag var liten så strök mamma ALLT! Våra trosor låg fint strukna i en hög efter varenda tvätt - så gör hon nog fortfarande

• Piaf

Igår när mamma och Ludvig kom hem efter deras dag på stan så skulle de skrapa Ludvigs Trisslott som han hade fått. Jag hör hur de småopratar där ute och Ludvig börjar yra om att han har tre likadana och mamam ska in och vara pedagogisk och berätta att många ser bara likadana ut och bla bla.... Så börjar hon plötsligt SKRIKA!!!!!!!! ut i högan sky och hoppar upp och ner och ropar in mig och då står bägge två och hoppar och ropar och vrålar och mamma har tårar rinnande och de leverarer nyheten att Ludvig har blivit miljonär och ja, HELT hysteriska är dom....

Jag blir helt varm och jagar upp mitt inre och försöker få lotten ur min hoppande mammas hand och lyckas till slut ... bara för att konstatera att min mamma ser inte så bra utan sina glasögon och Ludvig är dock bara sju år så det kan lätt se ut som en nolla till

Jag var helt uppjagad, knäckt, yr, kokande varm och gick snabbt tillbaka till mina köksbestyr och lotsades att det var helt ok - att jag just hade förlorat en miljon

• Piaf

sofie:
    Ja, det var en ganska stark upplevelse för stackars mig. Mamma och jag var helt tysta i ett par minuter, vi behövde bägga samla oss lite

• Piaf

Sofie:
    Jag har så mycket dramatik i mig själv och runt omkring (och i samma rum som mamma och Ludvig så kokar det över) så där behövs inga hjälpmedel vill jag lov!!!

• Piaf

Va? Videon med Agnes

Jag vill se!!!

• Piaf

letade runt lite, men hittade den inte

• Piaf

FruB:
    Jag lovar att vi tänker på dig!!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D