Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Madge:
Härligt att höra!!!
Då kommer det komma mer!!!
Madge:
Härligt att höra!!!
Då kommer det komma mer!!!
Ok, fy skäms på mig (där ser ni, jag är så uppe i mig själv )
Jag har inte fattat att Cotton ska gifta sig .
SKA DU GIFTA DIG COTTON???
NU vill jag veta detaljer
NU blev jag nyfiken!!!
FruB:
Ja, det är sjukt så bra jag mår av detta. Det formligen förändrar hela min inställning till min liv just nu och mig själv och min framtid. Svårt att förklara Det känns himla bra helt enkelt!!! Mer än så!
Och det är så spännande att anta den här utmaningen tillsammans med Christian. Det blir en sån fin samkänsla på något vis. VI gör detta, vi tar steget, vi kommer ordna ett härligt (om än annorlunda mot innan) liv till oss och familjen .
Yoanna
VEM vill bli nr 2771 hos mig???
Skynda skynda....
Nu ska jag stänga ner här.
Har en del att syssla med innan jag ska gå hem
Idag är det Ludvigs dopdag så mamma har hämtat hem honom från skolan, så har dom sin tid, vilket de har varje dopdag. Så jag ska åka och hämta bara "det lilla djuret" nu..
Kanske vi hörs ikväll
Kram på er!
Nin kan få kika in på mitt alster..
Tristan som tittar på Pippi Långstrump
calcio:
Heeeeeeeeeeeeej!!
Skojar du? Det är verkligen inte roligt! Jag är ganska usel på mitt jobb just nu kan jag avslöja. Jag glider mest runt och dricker kaffe och snackar med de människor som jag gillar i bygget. Och jag tar tiden på varenda minut just nu....
Hur går det med ditt?
fruB:
Jag är inte heller den strykande typen....
Däremot så hänger jag helre kläderna på tork än tumlar, så blir de i alla fall inte så hemskt skrynkliga
Gisse:
Det går toppen med flytten! Klart att du ska komma och hälsa på
Skickar vi ut Neo och Tristan i trädgården, så kan de röja loss där...
Jag har också haft en usel natt. Men jag får skylla mig själv. Fick besök av marsbarn06 igår efter nio och då körde vi igång med kaffe, vilket jag vet att jag inte fixar att dricka efter fyra på dagen, om jag vill ha normal sömn... Det förträngde jag fäör en stund, och sen låg jag där och vred mig hela natten
Mysigt när så många är här
Junija:
Ja, du är en höjdare på att få med alla, och jag tackar för ditt inlägg om min bristande karaktär
calcio:
Jag hejade också åp Agnes. INte alls från början men jag tyckte hon växte något enormt under tävlingens sista program. Tycker Sebastian var en talang, men han fixade inte alla olika momoent lika proffsigt utan var en superduper musiker i sin janger