Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

18 dagar kvar

Tanken var att säga godnatt (var egentligen bara inne och tittade på mina paradisbilder på mitt HEM, nu när jag håller mig i stan för att packa ihop mitt före detta . Om ni visste hur bra och fint vi har fått det i huset där ute!! Det var så sorgligt att åka hem idag , men det måste göras!

I alla fall, jag såg nu vad klockan var och insåg att jag får bli den första som säger godmorgon istället Tyvärr får jag hålla Tristan hemma imorgon me, med hans förkylning, men jag får väl småpacka bäst det går... eller nöja mig med att kolla Pippi Långstrump för hundratrettionde gången - Pippi är Tristans absoluta idol!!

Hoppas ni alla fina människor sover gott!

Kram Mimmi
  • Piaf

Oj vad här är stilla idag....

Det är mer än vad man kan säga om här hemma...
    Jag fattar inte???? För ett par veckor sedan så städade jag ut barnens rum, en ordentlig sådan med ett par svarta plastsäcker som blev fulla...
    Så då tänkte jag såklart att nu blir det lätt...... Tjosan hoppsan så fel man kan ha

DETTA TAR ALDRIG SLUT!!!

Vår lägenhet är upp och ner!!! Kartonger och möbler som skall slängas eller magisineras ÖVERALLT!!! Men samtidigt så känns det häftigt och kul förstås, jättakul till och med

Kramar om er alla!!

• Piaf

Hej alla flickor! Hoppar in en liten stund. Hoppas det är bra med er alla.

Björkeli:
    Och du kan ju tänka dig hur skönt det är för dom att det är DU som jobbar med dom!!

Jag skulle kunnat ge bort en balkong full med barnsaker... Men har tyvärr precis bokat upp med Marsbarn06, så hon kommer och hämtar det imorgon

Grannen har precis varit här och plockat med sig våra böcker och våra videofilmer och en massa champange och snabbsglas Känns BRA att bli av med en massa onödigt! Nu spar vi bara på det "fina" istället

Här är det tomt kan ni tro........ Har packat ner båda barnrummen, hela vardagsrummet, och alla skåp i köket Puh, men jag tycker det är riktigt skojjigt! Tristan är inte så mycket till hjälp faktist, han fungerar mer som "Pippi på kafferep" - ganska exakt så faktiskt!! Man märker det väldigt tydligt när han är i rummet bredvid och "stör" någon annan Han är HELT OTROLIGT!!

Jaha, annars är det bra kan jag tala om!

En sak dock .
    Är inte stolt och känner mig lite som en svikare, med tanke på allt stöd från er... Men jag har faktist rökt en del... Var så tillhörande med en öl och en cig i helgen - fick jag för mig - när vi bonade i stugan och att sitta ute i höstvädret med en kopp kaffe och en cig var inte heller dumt. Men som sagt, jag är inte stolt!
    Får ta nya tag, och DÅ ska Joyanna hänga på!
    Det positiva är att jag nu har ett nyårslöfte att ge

Nu ska vi lägga oss och låta våra kroppar vila framför en film.
    Önskar er alla en fin kväll och så kanske vi hörs lite imorgon när jag är på jobbet igen, och inte underhåller Tristan (vilket är ett HELtidsjobb )

Kramar

• Piaf

FruB:
    Jag me

Jo, men så blir det, annars är Christian den som får vara hemma...

• Piaf

Så, NU vankas det film

Godnatt på er alla snyggingar

• Piaf

Björkeli:
    Är jag en helt "dum i huvudetkompis" om jag säger att jag blev glad att höra att jag inte är den enda som tagit ett årefall

• Piaf

Björkeli:
    Har dina tarmbesvär blivit värre efter du slutade röka?

För, detta är helt sjukt MEN enmycket närstående person till mig har en kronisktarmsjukdom och vet du vad. För den sjukdomen så hjälper det att röka. Det till och med är något som läkaren berättar och som man kan läsa om

• Piaf

Madge:
    Jag Vet att det är dumt, fel och oerhört omogen att röka!!!

• Piaf

Nej, jag skulle bara in och kolla läget när jag enda skulle stänga ner datorn. NU ska jag krypa upp i soffan och somna bredvid min älskling som ska se klart slutet på filmen. Mitt favvissätt att somna in på, när han kollar film och jag kan ligga och slumra in bara så....

Godnatt på er!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D