Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

yohanna:
    Å, det skulle jag också velat gå på. Spelar henne mycket ute i stugan

• Piaf

cotton:
    Tjeeeeeeeena!

Jo här är det bara bra!
    Hur är det själv?

Kolla in i mitt galleri så kan du se så stor vår lilla kattunga "Skugge" redan har blivit För du såg väl den lilla bebisbilden på honom...

• Piaf

Yohanna:
    Hm hm, ja hon är mycket mysig om inte annat...
    Kanske inte riktigt min smak på det sättet...

• Piaf

cotton:
    Ja, jag ska titta på hunden nu på lördag.

Men vi ska inte hämta hem den förrens dagen då vi flyttar till stugan.

Sen ska vi skaffa en till hund till våren, men det ska vi byggt hundgård och staket och sånt till. Det är jag som vill ha en riktig vakthund. En som skäller och lyfter läppen mot dummingar (för att använda ett väl använt "Ludvigord") men som älskar sin matte och sin familj och alla andra över allt annat

• Piaf

Yohanna:
    Nä, ingen av dom är min smak på det viset...

En kvinna jag tycker är riktigt vacker och sensuell är Sama Hayek. Jag är förtjust i lite rundare/mer former på kvinnor, tror jag.... Tycker "Evorna" är så långa och smaaaaala bägga två. Känns som en annan skulle stå vid deras knän om vi reste oss samtidigt

• Piaf

yohanna:
    Mmm, hon är cool, jag gillar henne me... men nåt som inte är riiiiiiiiiiiktigt rätt endå...

Fast jag tror att hon är det om man träffar henne i sin rätta miljö, hemma i jeansen liksom, men mediabilden blir så förvräng tror jag....

Är du rund Yohanna?
    Jag tycker du ser ut att vara en nätt liten en....

• Piaf

yohanna:
    Med det inte sagt att jag inte skulle gilla dig

• Piaf

Vad gör du uppe fem på morgonen

Och hur kan du se ut sååååå då???

• Piaf

Hade jag satt upp en bild på mig taget från samma tidpunkt så skulle jag få lägga den baklom "känsligt"....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D