Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Vad du stavar roligt idag Piaf!
Vad du stavar roligt idag Piaf!
Piaf: Det var bra tänkt!
Godnatt Piaf! Ska snart i säng jag med, men jag hoppas att vi hinner prata lite imorgon i stället!
Meeen, jag har ju inte ens tackat för alla komplimanger om fröknarna bengtsson.... *skäms*
TACK! för att ni tog er tid att kika på dem och dessutom tycker att de är fina! Det tycker förstås vi med, men det är ju alltid roligt att höra från andra också.
Och visst är de otroligt lika sin mor!
Soleil: Första gången jag var på föräldra möte på Mandas fsk kände jag mig så vuxen att jag nästan blev rädd...
Jag längtar jättemycket till luciafirandet imorgon. Synd bara om Patrik som måste jobba, men morfar får följa med istället och det blir säkert också bra.
Godmorgon!
Junija: Å, tack - precis vad jag behövde!
Nu har jag också varit på luciafirande. Helt underbart!
Ellen tyckte det var minst lika kul, och har förstås inte sovit på hela eftermiddagen, och _naturligtvis_ jobbar Patrik kväll så jag är själv med två trötta barn och en middag som måste lagas... Någon som vill ha extraknäck som barnflicka eller kock för en dag?
Tintomara: Gillar den idéen.. Fast tänk dig hur barnen skulle se ut när det kom en vilt främmande tant, som dessutom inte kan prata så man fattar!
Piaf:
Cotton: Det lät gott! Recept?