Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Tack för tipsen Soleil! Vi får se vad det blir.
Madge: Bara du inte tror att du ska komma undan att sjunga själv genom att filma så....
Tack för tipsen Soleil! Vi får se vad det blir.
Madge: Bara du inte tror att du ska komma undan att sjunga själv genom att filma så....
Nr 4 röstade jag på - är det din?
Nope, inte ett dugg!
Kommer partykillarna dit också Gisse?
Gislöv: Verkar kul du!
Nu har vi äntligen bestämt vilken film vi ska se, så tack för ikväll och godnatt mina kära vänner!
>--- ---
Hallå tjejer!
Hoppas ni har en jättebra dag där ni får umgås med era nära och kära!
Stoooor kram till er alla!
>--- ---
Godmorgon!
Fatta att idag har vi +5 och halv orkan ute! Känns mer som en blåsig marsdag än decembervinter...
Björkeli: Jag tycker dina ljus är jättefina!
Tintomara: Jaha, är det du som fått den nu... Hoppas du kryar på dig snart så du orkar med alla härliga julbestyr!
Madge: Härligt med långledigt! Julafton firar vi hemma hos min mamma och hennes man, tillsammans med lillebror och hans familj. Mellan jul och nyår är Patrik ledig, så då hinner vi hälsa på resten av våra föräldrar i lugn och ro. Vad ska ni göra?
Gislöv: Japp, jag är här! Vi har klarat os från strömavbrott än så länge, men FY vad det blåser! Och dessutom är det snorhalt på vägarna, så idag lär de ha fullt upp med brutna lårbenshalsar och trafikolyckor på sjukhuset...
Skönt att Neo är frisk igen! Ska han vara med och lussa ikväll?
Madge: Hur jobbar du på julafton? Dag eller kväll? Ifjol jobbade jag till 12 tror jag, och det var faktiskt ganska mysigt....
Gislöv: Fast hade han haft prickar kvar kunde du ju ha täckt dem med kristyr och gjort honom till en riktig pepparkaksgubbe!
Kort på mina tomtetöser finns nu till allmän beskådan och beundran i mitt galleri!