Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Vi flyttar NU.

Vi kommer vara klara för inflytt när mitt jobb är slut. Jag ska ha Tristan på dagis i två dagar extra tänkte jag, eftersom jag ska passa på att putsa lägenheten - som skall vara tömd innan nyår!

Vi ska rensa ut allt vi inte ska ha i stugan nästa helg och sen ska vi sätta dit allt vi ska ha följande helg....

Jag vet att det är snart, men det känns som att det seeeeeeeeeeeeeegar fram

(Tålamodet där igen...)

Jodå, Ludvig börjar på sin nya lilla skola den 9onde januari , så detta börjar kännas på riktigt nu

• Piaf

Yohanna:
    Stackars dig!
    Gräv nu ner dig med täcke och kuddar i soffan och koka dig lite te och sen gosar du in dig i det, ok??

Ja, vi ska bygga större

• Piaf

Yohanna:
    Hur går det?
    Har ni rett ut någonting, eller låter ni det bara förlöpa nu?

• Piaf

fruB:
    Aha, du är som mig där?? Jag verkligen försöker vara "vuxen" och acceptera tiden och ta dagen för vad den är och så, men..... Attans vad jobbigt det är att vänta

• Piaf

Ja precis...

När vi skulle åka hem igås så kände jag riktig ångest! En mindre panikupplevelse vällde upp in blodet på mig för jag ville INTE till stan... I stället för att bara ta det GLASS och vara glad över att vi snart bor där, så klarar jag liksom inte av att det inte redan är klart..

Tramsig man är

• Piaf

fruB:

Jo, men det är faktist PRECIS så det är/känns. Nu står vi liksom ocg trampar på gränsen för att få börja en ny livsstil och det är klart att vi vill DIT!! Men, jag tycker CH håller sig så samlad liksom... Vilket är den rollen han brukar få ta, nu när jag tänker efter hm.... Borde kanske fundera på det där lite

• Piaf

FruB:
    Ha det så jättemysigt med din lilla prinsessa

Kram

• Piaf

Men vad säger hin då?

Tycker hon själv att det är ok, det hon syslar med?

• Piaf

Ja, kan du hålla dig lugn och cool till henne så vinner du ju jättemycket på det själv. Vet själv hur svårt det kan vara...

Hur känner du då?
    Börjar du få en annan bild av henne kanske?

• Piaf

yohanna:
    Oj, ja gör det, bädda ner dig

Jag tror detta är kroppen som gör sig en liten nödvändig utrensning Ta till vara på den....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D