Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Panda: Jag vet, helt sjukt ju!

Tintomara: Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så. Saker som jag längtade efter att Manda skulle kunna göra, t ex börja äta, sitta, krypa osv, det känns som att det kan jag vänta en evighet med nu! Jag vill inte att hon ska bli stor!
    Jag vill inte ens att hon ska börja på dagis, fast jag vet hur bra Manda trivs och hur bra det varit för henne. Nu är ju Ellen så liten än, men som sagt var så springer ju tiden bara iväg och jag hinner inte med....

Nåväl, jag får väl ta itu med mina känslor, annars kommer jag väl att bära den här stackars ungen och ha henne som bebis tills hon börjar skolan!

• fru bengtsson

marsbarn06: Men en sådan morgon kan det inte bli annat än en bra dag!
    Vi fick en Emmaljunga kombi (?), typ sittvagn fast med mjuklift till, när Manda var liten och den har vi till Ellen med. Tycker den har varit superbra, möjligen lite klumpig och stor som sittvagn, men man vänjer sig!
    Det finns ju en hel uppsjö av vagnar, men man brukar ju kunna få bra hjälp med att hitta rätt på "barnvagnsaffärerna".

• fru bengtsson

Tintomara: Tack för att du delar med dig!
    Nu ska jag och mitt lilla bebistroll ut på promenad innan vi hämtar Manda på dagis. Manda är förresten också min bebis, det säger hon själv iaf!

• fru bengtsson

Finns kort på Manda när hon vill vara bebis i galleriet!

• fru bengtsson

Bra jobbat! Hoppas du kan få ordentlig hjälp nu då!

• fru bengtsson

Julpynta gör man lite försiktigt första advent och på allvar ca en vecka innan jul ju!

• fru bengtsson

HUr går det med min promenad? Dåligt....

• fru bengtsson

Välkommen upp! Sugen på dig med...

• fru bengtsson

Hur tror ni Yohanna har det?

• fru bengtsson

Nu _måste_ jag gå!

Svårt att slita mig härifrån idag...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D