Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Madge: ??? Que???
Madge: ??? Que???
Oups... Vem hade gjort det?
Björkeli: Fattar precis!
Piaf: Oj, jag blir helt färdig bara av att läsa om din em... Bra gjort att du sa ifrån!
Visst kan alla ha en dålig dag, men väljer man ett serviceyrke (som han gjort) får man banne mig vara proffessionell och inte uppföra sig som ett "arsel" oavsett! Eller tror du att det var en sån som alltid är ett pucko, alla dagar och mot alla människor?
Panda: Du har nog varit mer saknad än du tror...
Piaf: Glömde fråga: ska du köra för honom mer?
Det beror väl mest på hur det känns för dig? Kanske inte blir så effektiva lektioner om du känner dig stressad och nervös i stället för lugn och avslappnad. Ibland får man släppa på både stolthet och principer för att det ska bli så bra som möjligt för ens egen skull också...
Fråga dig själv om du tror att han är den som bäst kommer att kunna hjälpa dig att få ditt efterlängtade körkort, eller om det mer känns (som du säger) "jag ska minsann visa honom!"
Känns det OK för dig tycker jag däremot att du ska fortsätta köra för honom!
Godnatt på er!
Hmm, funderar på att fixa en omröstning:
Ska fru Bengtsson vika tvätt eller krypa till kojs tillsammans med Harry?
Tack Gulle-Gisse!
Röstningen är härmed avslutad!
Sov gott alla, ses imorgon....
Godmorgon vänner!
Liten har blivit stor och sitter nu i sin gåstol och trycker på alla knappar på panelen framför - helt överlycklig! Herregud, jag minns att jag tyckte Manda var jättestor när hon var 4 månader, men Ellen..... Nä, hon får allt finna sig i att vara bebis ett bra tag till!