Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

FruuuuuuuuuuuuuuuuuBe eeeeee!

Är du här?

• Piaf

Sofie:

Det kommer gå så bra sååå!

Ha det toppen!

• Piaf

fruB:
    Ja visst.

Ludvig läste sitt första ord framför ett dataspel (för att jag sa att jag kan inte hjälpa dig just nu) och det var "telefon" - då var han nyss fyllda fyra år Vi hade tittat mycket på bokstäver och läst mycket böcker tillsammans och så... Men telefon... Christian och jag bara satt och gapade

• Piaf

FruB:
    Säkert så.. För mig så var det annorlunda. Jag var nog inte den mest brillianta på området när jag var liten

• Piaf

FruB:
    Du är för go...

Ja, i Ludvigs också
    Han kan inte fatta att JAG inte kunde läsa när jag var lika gammal som honom... Fast han brukar ropa på Ch och dubbelchecka saker för att han inte riktigt litar på mig... Hänt allt som oftast faktist. Vill vara säker liksom (händer aldrig åt andra hållet).

• Piaf

Hejjj Calcio:

Och jag som måste checka ut nu Är redan tio minuter för sen...

Hoppas vi ses snart igen

Hej då bägge två

• Piaf

FruB:
    Jag sitter o smyger över tangenterna så att det inte ska låta . Är vakt till en klass som har prov..... så hittade jag en dator här inne

• Piaf

Jag skulle så hiimla gärna velat det.

• Piaf

Sa i början att dom i alla fall skulle sitta till halv... Så såg jag någon sitta och skruva på sig som hade lämnat fram provet, och då sa jag att -känner ni att ni redan är färdiga och ni har tittat igenom det ordentligt så kan ni lämna... ALLA utom en reste sig och gick

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D