Inlägg från: yohanna |Visa alla inlägg
  • yohanna

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

hej mina små gull. nu sitter jag på min bärbara dator o surfar.
    inatt har jag sovit 2 timmar. var så ledsen. K ringde mig igår kväll, aspackad, och sa att hon knullat nån brud för ett tag sen. sedan sa hon att jag skulle skita i om hon träffat nån ny. imorse, efter att jag skickat ett sms där jag skrev vad hon sagt och ungefär sa till henne att dra åthelvette, kom den vanliga förlåt ramsan. jag blir så trött..
  • yohanna

Piaf: det undrar jag med. jag e helt chockad. hon har spårat ur helt sen hon åkte till england. jag känner mig bara så dum. vet att jag inte borde det, men det känns så ändå.

• yohanna
    nu har jag börjat nätdejta. och håll i er nu glassar...
    med killar!
  • yohanna
    björkeli: du har så rätt min vän.
    här går ínternetdejtandet framåt. har fått över 20 mail idag o jag har inte ens skrivit till nn först eller besökt någon.. antingen e det desperata killar eller jag som är så oemotståndligt söt.
  • yohanna

fb: precis vad jag gillar att tänka. allt bra vännen?

• yohanna

fb: ellen är nog ett riktigt litet gosknytte, jag vaknar fortfarande o e mamma sjuk ibland.

• yohanna

fb: äsch, alla har vi lite frustration vi måste få ut ibland. ett åligt temperamentsfullt gosknytte då!

• yohanna

fb: det är ett riktigt tecken på välmående det där med att våga uttrycka o visa sina känslor.

• yohanna

idag e min första rökfria dag som vanerökare. efter nyår ska jag lägga pengarna på att träna på gym istället. jag vill ha glassiga tips på hur man överlever detta slutande nu tack.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D