Inlägg från: yohanna |Visa alla inlägg
  • yohanna

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Gislöv: vi kan vara arga ihop! jag är fly förbannad!
    *pussar alla*
  • yohanna
    Piaf: ja att hon hånglat med nån brud hela natten.
    björkeli: vi kan va asförbannade ihop!
  • yohanna
    piaf: hon skrev det i sin internetdagbok..
    lasueca: jodå. hon har ringt ett par gånger.
  • yohanna

Det sa hon med att hon ville förut. hon sa att det var hämnd för saker som hänt innan i vår relation. då sa jag, men stopp där! jag tar ansvar för mina handlingar och du för dina. ingen ska lägga nån skuld på mig!

• yohanna
    idag har jag lärt mig något viktigt. en läxa för livet.
    bara för att hjärtat går sönder gör inte jag det. innan har jag alltid fallit i bitar, hela jag, hela mitt liv har raserats när hjärtat gått sönder. idag har jag lärt mig att man kan ha ont och skratta ändå. man kan leva ändå.
    jag kan fortfarande säga tre saker jag e bra på, tre saker jag gillar hos mig själv, tre anledningar till att jag e glad för att jag är jag. jag vägrar rasa ihop, jag kommer inte göra det. för det är inte okej längre.
    och om jag går o lägger mig nu och gråter tills jag somnar, så är det okej. för jag känner mig så glad, efter alla år av att ha vandrat i en känslolös dimma, att känna något överhuvudtaget. fast jag önskar att känslan inte var den som den är.
    hjärtat kan skava mot tankarna, det är okej. men det är inte okej att ge upp det jag börjat jobba för och ska fortsätta jobba för, nämligen ett starkare jag. även om hjärtat går sönder, så gör inte jag det.
  • yohanna

idag e jag sjuk! hur mår ni andra?

• yohanna
    jag har feber och är jätteförkyld.
    piaf: det ser så mysigt ut där ute. ska ni bygga större?
    fb: alla verkar vara förkylda nu.
  • yohanna

Piaf: hon ringde ju massor igår.. vi ska snacka senare på internet. tycker hon iaf.

• yohanna

Piaf: ibland tror jag faktiskt det. jag var jättelugn när hon ringde igår, sa lugnt o sansat vad jag tyckte om hennes svinerier.

• yohanna
    Piaf: ja verkligen. hon e verkligen helt känsokall. känns som all vår tid ihop va en lögn, det e nog det som känns sorgligast.
    nu ska jag bädda ner mig, har 38,5 i temp.
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D