Inlägg från: Gisse the one and only |Visa alla inlägg
  • Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Sovit, var på julfest igår, med jobbet, Gisse blev som vanligt väldigt glad och lycklig av den dricka hon fick i sig Hahahaha....skitkul!!

• Gisse the one and only

Alles gut!!!

• Gisse the one and only

Hej hopp gummisnopp!!

Sonen har vattkoppor!! Vilken konstig höst, han har haft allt nu. jaja, slipper kanske det sen då. Allt annat är bra och vi ses senare. Jag skickar tusen varma mjuka kramar till er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Gisse the one and only

Han har endast tre koppor, inget kli, så vi får se

• Gisse the one and only

Ja de stora barnen var fullständigt täckta med koppor Så jag hoppas inte Neo får så himla mycket faktiskt.

• Gisse the one and only

Nej jag tror inte dte är svinkoppor. Kusinerna har vattkoppor och vi har smittat honom medvetet Så för två veckor sedan så smittades Neo, ja det är 17 dagar sedan, så det stämmer bra.

• Gisse the one and only

Hahahaha!!

Gisse är, håll i er nu...........50% bitch!!!!!!!!!!! och 40% dramaqueen!!!!!!!!!

HAhahahaha ojoj.....

• Gisse the one and only

Hej..............................

Hrm......jag gjorde testet, dildotestet......

Super BIG Boss

Du är giganten bland giganter. Det finns inte en människa som inte tar intryck av din pondus. Du både imponerar och skrämmer med din blotta närvaro. Tyvärr så kan du vara lite utav en buffel ibland. Många stör sig helt enkelt på att du tar för mycket plats i olika sammanhang. Förmodligen har dessa personer helt rätt. Hade du inte varit så egotrippad så hade du förmodligen blivit en bra ledare eller förebild.

Hahahahahaha

• Gisse the one and only

fru b

Ja oups, vågar ni komma till stugan

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D