Inlägg från: Gisse the one and only |Visa alla inlägg
  • Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej Tinto

Jo jag har berättat här tidigare om mitt stora myom/muskelknuta, som växer i min livmoder. Den gjorde så att Neo fick tas med snitt. Det växer och då växer även min livmoder och de tar inte bara bort myomet på en kvinna i min ålder utan de tar hela paketet.

• Gisse the one and only

Jag har ont och blöder massor vid mens.

• Gisse the one and only

Yohanna

Nej ibland så växer myomet så mycket att jag inte kan ha byxor på mig, inte kan sova och inte bocka mig alls. Blödningarna gör att jag bli svimfärdig, inte kan gå ut och det gör gruvligt ont. Men, jag tar det ett tag till, vågar inget annat

fru b

Nej, men jag ska jobba i min "egen" butik, där jag är chef och där jag byggt upp min kundkrets osv, så jag längtar dit
    Men den är "min"

Ska ut nu och handla overall till sonen, han tog ett väldigt skutt i utvecklingen här nu på ett par veckor, så overallen blev 5 cm för kort i benen Rackars unge

Kram på er, vi hörs senare. Gisse

• Gisse the one and only

fru b

Hahaha jag gillar dig ändå!! Ska förklara när vi se

• Gisse the one and only

Madge

Julmusik, vilken bra idé, ska genast sätta på en skiva Ska ut på stan nu, men återkommer antagligen ikväll, ska jobba oxå Så ha en skön dag så hörs vi!

Kram Gisse

• Gisse the one and only

Piaf

Hur går det då med OSS?? jag menar, kopplar du upp dig därute i skogen med en gång eller?

• Gisse the one and only

Piaf

Ja jag håller med dig, mycket viktigt Vi har oxå ettan, tvåan och fyran i stugan och vi tänker inte skaffa fler kanaler. När man bara är där ibland, så är det rätt skönt att slippa all tvgojs

Men till sommaren blir det ju lite kass, eftersom jag då tappar lite kontakt med er igen här. Vi kan surfa genom mannens bärbara och hans telefon, men fy fan vad dyrt det är!!

Lycka till i skogen nu och skräm inte älgarna

• Gisse the one and only

Tinto

Självklart MÅSTE du berätta, vi dööör av nyfikenhet!!!!

• Gisse the one and only

Hihihihi fniss, kan inte hålla mig riktigt.....

Tinto snälla berätta nu, jag loovar att inte skratta igen....hrmpf.....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D