Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Soleil: Ja, bara det med Bj! Känner mig som en hiphop:are eller nåt!

Nu ska jag mysa med en sjuk Madicken, som trots sin feber orkar trotsa!

>----- ------

• Björkeli

Soleil:

Nu ska jag snart iväg till en vän...o andas! Skönt!!

Hoppas ni alla får en underbar kväll! Tycker om er massor!

• Björkeli

*Springer-in-hoppar-på-FruB-håller-fast-i-en-varm-kram-o-överöser-med-pussar-o-kommer-aldrig-mer-släppa-taget*

Välkommen hem!!

• Björkeli

Fru B:

(Fast det var en jäkla fixering vid SPA från din sida på sista tiden... )

Hur har ni haft det?

• Björkeli

Fru B: Min tanke var att du kanske gärna pratar om saker du just nu får uppleva ofta...

Sådär kan jag känna med Elvira med, att hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet... men egentligen, det är inte lätt att hänga med i deras tempo, att hela tiden finnas för dem. Jag kan ha skit dåligt samvete för det, men samtidigt är det nog bra att de även får vara med och se hur vuxna umgås osv. Förstår du hur jag tänker?

Men är det nu så, att det verkligen inte ville försöka så gott de kunde så var det inte vidare snällt gjort. Föstår att ni båda blev ledsna... *Kramar om Manda lite extra*

• Björkeli

Tintomara: De orden ska jag komma ihåg när jag sitter på Plajan med min miljoner...

Känner med dig, det är så vi har det med här hemma plus då att Madicken gärna trotsar dagarna i enda! Vad gör vi? *Kramar om dig o häver iväg lite styrka*

• Björkeli

C-addict: O prata inte om det!! Bara en massa svett när det kommer till dagis ju!

Kram på dig!

Madicken har nu dubbelsidig ögoninflammation o det ena ögat är nästa igenmurat med var, så vi ringer till VC imon. Det går kraftig ögoninflammation på dagisen så det känns dumt o vänta så det blir likadant på andra ögat med...

Ha en underbar kväll!

• Björkeli

Hejsan Godingar!

Hoppas ni alla mår bra! Känner mig trött, hatar detta mörker rent ut sagt!!

Var igår iväg på min första behandling för Urinrörskatarren...gick ok, men fasiken vad dyrt det kommer att bli att gå på 6 behandlingar... Jaja, jag ska vara tacksam för att det kan hjälpa mig i alla fall.

Madickens ögoninflammation är påväg att bli bättre, fick antibiotika droppar igår. Min är helt borta av sig självt. Pjuh!

Här hemma har vi fått Disney Channel! Me lööööv!!

Vilken fin bild på Amanda! Älskar dessa kappor, men ändå har jag aldrig fått tummen ur o köpt till barnen. Hmm...

Hoppas du har det så bra du kan Gislöv, kramar lite extra på dig idag igen.

>------ ------

• Björkeli

Panda: Det "kör upp" 6 olika metallrör i urinröret som är insmorda med kortison....Jummie!

Det går både ögoninflammation o magsjuka här nu...usch!

Vilken fin pressbild du har! Vem har gjort den?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D