Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Fru B: Öhh...döö...ba...va...ööhh....

Hälsa Patrik att han ska akta sig för att blotta hela halsen!

• Björkeli

Yohanna: Wow! Förstår att du blir lite bitter över att titta på Floor filler då!

Om du vill prata om det som händer så finns vi här. Tänk på dig själv ibland är mitt råd!

• Björkeli

Gislöv: Va roligt! Vill hon satsa på dansen?

Madge: Inget kul med trappor... Sen är det ju jobbigt med barnvagn o så...

• Björkeli

Godnatt Fru B!
    Sov så gott! >--- ---

• Björkeli

Hej!!

Hur har ni det? Här öser det ner äckligt piss regn! Blä, det hjälper inte ens med paraply...det kommer överallt!

Har haft en sååååå inombords-stressig dag. Hatar när jag gör så! Men ibland klarar inte jag av 2 halvvilda barn som ska ut i äckligt regn, när jag ska handla halva affären med enbart 2 händer osv osv osv.

Fru B: De har nog insett att hela tråden av full av fattiga mammor!

Madicken va anti mig när hon kom hem. Det tog över 30 min innan hon insåg igen hur mkt hon älskar mig o kom o la sig över mig o kramades.
    Så tittade hon på mig precis som om jag klarat något test där jag bevisade hur mkt jag tycker om henne...typ!

Gillar inte heller Sebastians frilla...urk...men jag gillar inga killar i de frillorna!

Yohanna: Spännande!!

Madge: Har du slitit dig ännu? vad gör du av din lediga dag?
    Piaf: "fem ynka minuter..." skulle göra underverk!
    Hur har din helg varit?

• Björkeli

Piaf:

Skrattar fortfarande....

• Björkeli

Piaf:

Ja, HAN var ju ärlig...du ville ljuga...

Fru B: Sådär är Elvira oxå! Tack för att du skrev detta, har mått riktigt dåligt ibland när Elvira inte vill följa med hem osv. Tack!

Elvira och jag bodde vårt första år hemma hos mamma och pappa, vilket säkert ha resulterat i deras väldigt djupa relation. Roligt tycker jag, men ibland har jag fått för mig att jag har gjort något fel som mamma o Elvira hellre vill vara med sin mormor...alltid! Men så kan det ju inte vara när Manda är likadan!

• Björkeli

Men HUR har ni kunnat vara inne o skriva em o kväll?

Jag har inte kunnat komma in på flera timmar förren nu!! *Avis*

Soleil: Hej! Kul o se dig!
    Jag övad under några dagar på detta med att man sitter ner o äter. O det satte sig!
    Sen har det ju varit några smärre bakslag då o då, men det är inget vi pratar högt om...

Det mest akuta har försvunnit i alla fall!

Yohanna: Söta du... Vill inte ens tänka på den smärta du måste känna nu. Kanske är K i vägskälet där hon kommer välja sina egna drömmar först...men jag hoppas att ni kommer att komma fram till det som på långsikt kommer få er båda att må bra. Du måste snart få vara lycklig länge!

Piaf: Hoppas din lektion gick bra! Något mer vi har gemensamt, har heller inget körkort. Min syster har börjat prata om att vi 2 ska åka på intensiv kurs till våren, men jag vet inte om jag är mogen. Varför har det dröjt för dig?

Fru B: Madicken har en spöket Laban tröja här hemma... O när jag frågar vad han säger ljudar hon glatt... "Moohahahah!". Vill du att hon demonsterar det om du kommer hit någongång?

Hoppas ni alla sussar gott just nu!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D