Inlägg från: calcioaddict |Visa alla inlägg
  • calcioaddict

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Piaf: Äntligen någon mer som hejade på Agnes. Jag tycker också att hon växte som artist. Men, jag hade blivit helt vansinnig på min mamma i det läget! Luras så!

Madge: Strukna trosor låter som riktigt trams, tycker jag.

• calcioaddict

Jag har också hört att videon är kass, men jag har inte sett den själv.

• calcioaddict

fru b: Det blir nog trevligt ska du se!

Junija: Fasen, jag har inte den kanalen! Vad heter skådisen? Man kanske kan googla lite?
    Jag manglade handdukar till för ett par veckor sedan. Då såg jag en läbbig spindel bakom mangeln, så nu har jag kommenderat sambon dit för att sköta den sysslan!

• calcioaddict

Aha, den gode Caruso! Då vet jag precis! En av de stiligare rödhåriga karlarna.

• calcioaddict

Sofie75: Du, här har du en till som baxnar vid åsynen av mitt lönekonto!

Junija: Fast jag tycker mig ha hört från säkra källor att karln klassas som ögongodis.

• calcioaddict

Junija: Oj, den mannen är ju extremt sexig! Han ser liksom lite lurig ut.

Gislöv: Vad är en MILF? *skäms*

• calcioaddict

Gislöv: Jag har ju sett dig på bild, och du är ju himla snygg! Men springer de omkring hemma hos dig och har såna fantasier! *rodnar*

• calcioaddict

Godmorgon!

Jag smaskar glatt i dig av din frukostbuffé, Junija!

• calcioaddict

Drömkvinnan smyger in i tråden igen!

Junija: Nu fick jag en fin anledning att köpa en trisslott!

Viktor har inget lussetåg på dagis, men det är öppet hus med fika. Och så fick barnen ha lussekläder om de ville. Viktor hade ett par bruna plyschbyxor och en brun NallePuh-tröja, så han skulle föreställa Pepparkaksgubbe.

• calcioaddict

Piaf: Nej, var stod det om den?! *nyfiken*

• calcioaddict

Piaf: *skäms* Drömmen hade alltför mycket av sanning i sig! Min sambo är rätt smal och senig, så han kanske skulle se ut som en streckgubbe om jag försökte rita honom. Och pinsamt nog bytte jag killar lika ofta som jag bytte underkläder i min vilda ungdom!

Junija: Jag lovar att välja nummer tre.

• calcioaddict

Piaf: Det kan jag av någon anledning tänka mig! Jag har en massa partybilder hemma från den tiden. När jag får tid kan jag scanna och sätta in i galleriet som avskräckande exempel. Fast kul var det!

• calcioaddict

Piaf: Ja, jag har ju sett att du ibland satt in äldre bilder, och det är ju hur kul som helst att kolla på!

• calcioaddict

Piaf: Visst är det kul!

Yohanna: Hej på dig! Men nu får du berätta mera!

Sofie75: Klart du är värd 1000 komplimanger! Men vad trist med kort som raderas! Det har inte hänt mig än, men det är väl bara en tidsfråga.

• calcioaddict

Sofie75: Det lät gudomligt gott!

yohanna: Jag ilar in hos dig!

Piaf: Ska han också vara pepparkaksgubbe?!

• calcioaddict

Gud, så sorgligt att yohanna försvann! Jag hoppas att hon får abstinens och inser att hon behövs här! Men jag förstår samtidigt...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D