Inlägg från: calcioaddict |Visa alla inlägg
  • calcioaddict

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon! Jag ska springa iväg och käka nu!

• calcioaddict

Piaf: Jag tror absolut att ni gör rätt! Jag känner så väl igen det där med att ALLT ska hända på kort tid innan barnen lägger sig. Ni har varandra, det var precis vad vi kände när vi flyttade från Göteborg.

Tinto: Det hände att jag också tjuvåkte. *skäms*

yohanna: var det samma psykolog du har haft tidigare, eller var det en ny? Skönt att det gick bra i alla fall.

• calcioaddict

Piaf: Ja, jag tror vi skulle kunna flytta vartsomhelst, för vi har varandra. Gud så smörigt det lät! Men jag känner igen det du beskriver.

Yohanna: Härligt att höra!

Gislöv: Nu har jag läst om det du går igenom, och jag vill ge dig alla styrkekramar jag mäktar med!

fru b: Så länge hon inte vill ha snus själv så går det väl bra!

• calcioaddict

cotton: jag är lite egoistisk och tycker det är skönt att du stannar kvar i Götet! *ser mig också omkring och ser mest blöta pölar*

Hej Vanilla!

• calcioaddict

vanilla: Bor du långt ifrån ditt jobb?

Panda: Hej! Varför blev "Tintomara" blått? Var det bara för mig det blev så?

cotton: Jag vill också ha en vit jul!!!

• calcioaddict

Panda: Så tjusigt så! Tack, visst är den!

• calcioaddict

cotton: Vad stod det för färg då? *kollar*....Näckrosgrön!!! Brukar inte de vara vita? Jag gillar också färgen. Jag är så glad för bilen kommer att innebära en enorm förändring för oss och en helt annan livskvalitet!

vanilla: Har ni samma färg? Kul! Det är ju en bit till Järfälla. Tar det lång tid att pendla?

• calcioaddict

vanilla: 50 minuter låter helt ok.

fru b: Tack!

• calcioaddict

vanilla: Jag har 7 minuter med cykel. Jag tror folk brukar nöja sig med att skriva Calcio i tråden. Calcio= fotboll på italienska, addict= ja, just det, beroende av. Fast det var mest förr jag var helt galen i italiensk fotboll. Nu hinner jag inte hänga med längre.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D