Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Cotton: Kan det vara så att när Patrik uppdaterat våra krypin dessa dagarna, har han lagt till att när man går från gb till gb, att det reggas som besök... Annars fattar jag inte hur 5000 velat besöka mig under en dag!

Springer o kollar.....

• Björkeli

Hej igen!

Intressant tema på Idol idag! Känns dock som om jag kommer sitta besviken efteråt ändå...Disco är bara såååå bra, o någon kommer säkert misslyckas totalt!

Var hos läkaren idag med min onda sida. Hon visste inte varför jag har ont, o det är inget farligt för hon känner inget på mig. Men hon gjorde en gyn-undersökning o hittade en cysta på vänster sida istället. Ja, jag är ju inte ett dugg förvånad. Min livs historia så att säga... Ringer till KK på måndag o beställer tid där. Såååå drygt ju!

Vet redan att det inte alls behöver vara negativt o att varannan kvinna har cystor... men det är ju bara sååå typiskt att det ska hända mig. Gah!!

Hoppas ni har en underbar kväll!!

• Björkeli

Se där! Jonah börjar med ett skitframträdande med en gång!!

• Björkeli

Soleil:

Jag försvann till barnen en stund!

De var inte många som var bra idag...må jag säga. Men Måns imponerade för första gången på mig!

• Björkeli

Yohanna: Det provet ska min sambo med göra!

Fast jag har inte fattat vad det är för speciellt med Elina...sjunger mest falskt o kan inte röra sig på en scen... *hukar mig!!*

• Björkeli

Soleil: Fru B smyger här i krokarna!

Hörde inte juryn! Vadå, gav de han skit? Hallå, för en gång skull var han bra ju!!

• Björkeli

Yohanna: Jo, precis... han ligger just nu o tittar på Hey Baberiba... Har du gjort det innan? Hur gick det?

Soleil: Va! Fantastisk röst? Du skojar va?
    Eller är det mina öron det är fel på...hmm... Förra veckan höll jag på o dö av skratt när hon lyckades stå o "dansa" på exakt samma sätt en hel låt... det såg ut som om hon var på ett lågstadiedisco eller nåt...

*Usch, vad elak jag är ikväll*

• Björkeli

Yohanna: HUr gick det förra gången då?

Fattar inte ens de som gör det överhuvudtaget!

Soleil: Ja, jag tycker nog att Jens var ok idag. Verkar som om juryn måste ha en hackkyckling...

Fru B:

• Björkeli

Ha det skitbra Gislöv!! >--- ----

• Björkeli

Men Soleil!! NU när jag tittrar ordentlig ser jag ju att du byt press bild!! Nice!!

Jonah var inte bra idag, men va faan!! satt precis i samma tankar som dig Fru B ang artikeln...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D