Vi som gör äggdonation ute i Europa
Lär nog inte få svaret förrän på måndag - suck! All denna väntan!
Kramar o peppning till alla som behöver och vill ha!
Låla
Grattis Grynet!
Kramar Låla
Fick svaret på hcg nr 2: 662 det var på rd15...
Yippiee!
kramar till alla som vill ha o behöver
Låla
Tack, tjejer! Det känns lite lugnare och har bestämt mig för att bara ta promenader med jycken tills vidare - börjar kännas i höfter och knäleder att något är på G.
Kanske börja träna igen när det känns lite tryggare och säkrare.
Kramiiis - jag är en obotlig optimist (trots att även jag har depression i bagaget) - jag tror fortfarande på att allt är okej i din mage, att din kropp luras med dig...
Du har stödkramar i massor att hämta även från mig! Inboxa om det känns tungt o du behöver skriva av dig!
Saknarknytte: jag har liknande dilemma fast med kollegorna, min teamledare vet, men inte kollegorna och med de konstiga symptomen och alla skiftbyten för att gå till läkare o labb för att ta prover börjar det bli svårt att förklara!
Förra veckan när jag hade ont i vaden var det jättesvårt att dölja hur det var ställt...
Eftersom jag jobbar med nästan bara män så är jargongen rå men hjärtlig - då är det lite lurigt att plötsligt nästan brista ut i gråt över alla möjliga konstiga anledningar. Jag är glad att jag bara blivit riktigt illamående en gång - det var svårt nog att förklara!
Tror att de andras råd är riktigt bra att lyssna till!
Till nyanlända: har varit på Elite klinik i Tartu, Estland!
Kramar Låla
Lycka till med adoption, Merlot!
Kram
Låla