-
ahh ok men jag tar gärna klass 2 äggCaribe skrev 2009-09-30 16:34:15 följande:Kramiiis - om du får 1 embryo av klass 2, så kommer du bara få 1 tillbaka då är dom stenhårda - men om det är klass 3 så kan man tjata till sig två stycken men då gäller det att du gör det på morgonen - det är för sent när du kommer till insättning för då kanske dom fryst alla utom 1.
-
tack!!villsågärna38 skrev 2009-09-30 16:57:07 följande:Grattis!!!! Jätteroligt att läsa. Håller tummarna för dig!!! Kram
-
näe vet inget om ålder.villsågärna38 skrev 2009-09-30 16:59:26 följande:Själv har jag som max fått 6 ägg på maxdosen, jäklar vilken skillnad det är. Vet ni hur ung tjejen är som donerar? Hon måste ju vara dunderfertil Kram
kram! -
gottisen: SUPERGRATTIS! så härligt!
Makima: kul med FET snart
estra: grattis till ruvning!
saknarknytte: tänker på er idag och håller tummarna!! KRAM!
och så en liten rapport från mig.
Fick ett top-of-the-line-embryo tillbax klass 2. Som både läkarn och labtjejen berömde flera gånger.
Sen fick jag, håll i er , 11 embryon till frysen varav några 2-klassiga och resten 3-klassiga!
Är så otroligt lycklig idag! Nu känns inte allt lika hopplöst!
Tack för alla grattis, tummar och lycka till! Det värmer så otroligt och är så skönt att ha er här.
stora kramar till er alla
-
saknarknytte: tack
caribe: tack, jag är så otroligt tacksam över resultatet! hade inte i in vildaste fantasi vågat tro på ngt sånt! Mika verkade oxå förvånad över resultatet, han sa ngt om att så bra resultat har de endast haft ett fåtal gånger. Han och labtjejen gick runt med stora smile på läpparna. hoppas på dina frysisar nu!
tjorvar: förlåt, missade. GRATTIS!
-
villsågärna: tack
-
saknarknytte: tummarna hålles hårt!!
-
tack! Näe vi fick inte två tillbax för chansen för tvillingrav. ansågs alltför hög. Däremot så ligger våra frysta embryon 2 och 2, så om det blir FET och två överlever så kommer jag kräva båda tillbax. Men nu hoppas jag ju såklart detta ska gå vägenBette skrev 2009-10-02 12:48:18 följande:Stort grattis till dig, du satte inte tillbaka två då när de var så fina. Jag menar det ökar ju chansen för graviditet.Bette
kram! -
det är ju toppen!saknarknytte skrev 2009-10-02 12:54:12 följande:Tack alla för stödet. Fick precis reda på att min donator fick ut 13 ägg. Kram
-
mytrouble: tack