• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

saknarknytte skrev 2009-11-25 15:12:42 följande:
    Började genast smågrina av dina snälla ord. Oron har gjort att jag har inte fått något gjort idag plus att jag är nervös över att jag ska kräkas på middagen ikväll. Nä, nu måste jag försöka smita härifrån. Kram
    vissa dagar så är det ok att inte få ngt gjort! inte fundera på det.
    Hoppas middagen går bra!

kram kram{#lang_emotions_heart}
    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • kramiiis
    merlot skrev 2009-11-25 20:28:10 följande:
     Tack snälla rara för era lyckönskningar. Det värmer. Ni är BÄST! Kramar om er.
    kommer sakna dig här! fast du kommer inte ifrån mig i inboxen/gästboken
  • kramiiis

lucindra: grattis till graviditet!

låla: vännen! jobbigt med blodklumpar hoppas verkligen det inte är ngn fara.
    KRAM!

själv är jag i kämpartagen igen. Här ska inte ges upp! För fasiken, jag är inte gammal jag ska kunna bli gravid om det nu tar några till ÄD försök så fine. Orkar inte sambon ja då får det bli embryodonation. Mamma ska jag bli iaf! Och jag vill så gärna få gå igenom en graviditet så jag är inte redo för adoption riktigt än.

Och så började jag tänka lite på sambons farbror som varken har fru eller barn och lever ett bra liv. Han har alltid haft sambon som "sitt" barn och hittat på roliga saker. Man kan alltså finna lyckan ändå. Så ja det finns tydligen en framtid hur som helst. Det visste jag knappt

Japp, här ska samlas krafter över jul och nyår och sen ska det bli MUMINTROLL nästa år!!!{#lang_emotions_laughing}

• kramiiis

geten: åhh vad jag hoppas för er nu! spännande med FET snart!

kram!

• kramiiis

geten: det ska gå bra! men förstår det är nervöst. Det hade kanske känts liiite lättare om du visste att ni kommer göra fler försök....

kram!

caribe: jupps jag hittade ett positivitetspiller i lussekatten jag åt nyss Insåg att såhär kan jag ju inte ha det. Jag måste ju göra det bästa av situationen och det är ju att kämpa vidare mot ett lyckligt liv. Kommer väl ha mina svackor, men då ska jag tänka på vad jag nyss skrivit.

Så nu är kramiiis back on track!

och jag hoppas så för dig hjärtat! HEJA isbjörnarna!{#lang_emotions_heart}

kram!

• kramiiis
    Caribe skrev 2009-11-26 12:54:48 följande:
    Ja det vore ngt det? Man stod där med grav testet i högsta hugg och väntade på utslaget och bredvid stod narkoskläkaren beredd
  • kramiiis

jag måste ha den mest underbara handledare som finns (är doktorand). Hon vet om allt jag går igenom och håller koll på när det är TD och så. Nu vågade hon komma och fråga hur det gått. Och så fick jag en lång och välbehövlig pratstund med henne hon är toppen! ger mig så mycket mer stöd än alla irl vänner tillsammans. Hon vill förstå, försöker förstå och tröstar. Hon undrar hur sjutton jag orkar komma hit ens... hon föreslog på skämt att jag skulle byta forskarinriktning till infertilitet istället

saknarknytte skrev 2009-11-26 11:19:34 följande:
    Du är så härlig och en stor inspiration för oss alla. You rock! kramar
  • kramiiis

det är mycket tack vare er som jag orkar kämpa på!{#lang_emotions_kiss}

• kramiiis

saknarknytte: hur har det gått idag! åhh vad jag tänkt och tänker på dig! KRAM

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa