• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

carmencita: hjärtat!
    jag vet tyvärr inte hur mycket en magnecyl kan påverka. Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara. Förstår fullkomligt din oro
    Massor med styrkekramar till dig!

mmm har fortfarande mensvärk, haft precis hela dan{#lang_emotions_undecided} jaja... den som lever får se.

ja vad ska man säga om folk som inte förstår sig på det här med att kämpa? alla våra vänner har barn, ingen har behövt kämpa för det direkt, så jag pratar inte med dem om barn alls, orkar inte helt enkelt. Vänder bort huvet när det ämnet kommer upp. Otrevligt av mig kanske, men skitsamma...

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

bettina: hoppas verkligen du hittar ngn som har öppet när du behöver göra vul!
    är nog rätt olika när blödningen kommer.
    kram!

bette:härligt med bra stöttepelare saknar det

-------------

hej och hå inte riktigt lika neggo idag. Ingen mensvärk än och inga andra känningar heller vad jag kan komma på.
    Men extremt ont i ryggen efter att jag ramlade i trappan igår kväll, klant lixom. Blir så trött på mig själv ibland. Haha

Hoppas ni alla får en härlig fredag och en mysig helg!

kramar

• kramiiis

låla: jag är ofta en "klant" vilket jag tror beror på att jag sover väääldigt lite och jag blir lätt smått förvirrad och fumlig.

saknarknytte: härligt att se dig här igen jag skulle nog avvakta några veckor till innan jag berätta för chefen. kramar!

hinos: helt rätt!

bette och estra: tack vänner! det är skönt att ha er här inne

loppa: härligt äntligen dags! lycka till nu!!

grynet: stort grattis!

geten: gör du stimulerat fet? jag gjorde instättning på dag 18.

kram på er alla

-------------

RD 13 idag och jag känner att det är kört. Lite blod imorse och mensig som tusan. Jaja, bara att sikta in sig på nytt FET på andra sidan nyår...

förstår inte hur allting kan känna så hopplöst
    min kisse är iaf en riktig pälsig bebis, imorse låg han på min kudde och "kramades" gosigt.

• kramiiis

vet att man inte ska tjuvtesta men är ju på rd 13 och det blev sjävklart minus

jag är så trött på det här nu! varför kan inte funka för?
    whyyyy?

{#lang_emotions_cry}

• kramiiis

tandmaja:
    känns som att de i i frysen inte är så bra kvalité, är nästan mer inne på färskförsök. Men kanske borde man göra ett FET till först.

vi åker iaf på semster om 3 veckor, ska bli skönt, sen är det jul som jag iofs hatar efter alla hemska minnen jag har. Men ska iaf bli skönt med ledigt.

just nu sitter jag och gråter på jobbet, det bara väller fram tårar hela tiden. Folk måste tro jag är knäpp. Nåja skitsamma.

Jag kommer komma igen, det vet jag, har ju gjort det alltid. Men fasen vad det känns tufft just nu.

kram söta!

• kramiiis

caribe: jag hoppas du resonerar rätt och jag fel
    de påpekar hela tiden att vi fick en sån fin serie, så ja vi fick väl kanske det...

ska väl inte ge upp än kanske, ska väl testa igen om ngn dag, men känns ändå helt kört.

Ja det blir väl nytt FET i jan/feb nånstans, om jag orkar, men känner jag mig själv rätt så kommer jag vilja köra igång igen om nån vecka. Jag har inte tålamod för att vänta. Hmm. Dumt ibland tror jag. Men en liten hormonpaus ska faktiskt bli skönt!

kramar till dig söta!

låla: härligt!

• kramiiis

saknarknytte: söntos! go du är! önskar jag kunde gråta hos dig nu! och inte här på jobbet....

tandmaja: jo jag tänkte nog prata lite med honom om chanserna.
    När jag pratade med honom inför detta FET så var han rätt så känslosam faktiskt och frågade hur jag mådde pyskiskt, om jag verkligen orkade och försökte få ur mig hur jag verkligen mådde och att jag gjort många behandlingar på kort tid och att även om det medicinskt inte var ngt fel/problem så måste jag tänka på mig själv. Men jag har lite svårt att släppa fasaden när jag pratar med läkare/psykologer så verkar alltid må tipptopp vilket jag förstås inte gör. Sen faller jag ihop totalt, vandrar runt ute i mörkret i skogen och gråter för mig själv, funderar lite på om det är värt att leva. Så har jag gjort sen jag blev djupt deprimerad för ca 15 år sen... van vill säga... nu börjar jag kunna hantera min ångest bättre iaf.

svammel svammel. sorry

ja jag är glad att jag vi bokade resa. det blir endast till egypten, men det är iaf lite varmare och soligare än här även om jag är mer för thailandvärme{#lang_emotions_cool} men lite lång restid för endast en vecka känner jag just nu.
    vi åker 15 dec! ska bli sååå skönt!

• kramiiis

saknarknytte: fy att du mår så illa inte kul att behöva kräkas på jobbet förstår om det då vore lättare att de visste. svårt.

bra att du bokat ny tid för vul, men jag är helt säker på att det ser toppen ut därinne!

kram!

• kramiiis

tandmaja: lessna på sol och värme nähä inte jag inte. Kan ligga i en solstol hur länge som helst och bara läsa och drömma mig bort{#lang_emotions_sunny} hade ju onekligen varit ännu bättre som gravid, men nu kan jag dricka drinnkar istället{#lang_emotions_cheers} (måste se det positiva i det hela ) Vi åker till hurghada, ligger väl i närheten av el gouna har jag för mig. Härligt att ni hade det varmt, låter lovande

härligt med island, har adlrig varit där, skulle vilja åka dit faktiskt, tycker det verkar vara ett häftigt land med fin natur.

kram på dig sötis!

• kramiiis
    princess35 skrev 2009-11-23 15:25:03 följande:
    Jag fundera på om vi kanske ska göra samma sak ifall det inte funka.vart ta ni vägen vilka länder gör ni era äd?
    jag går på AVA i åbo
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa