Vi som gör äggdonation ute i Europa
Bette
Hej på er,
Idag har jag varit på inskrivning inför kejsarsnittet, det var spännande. Kommer bli toppen. Nu är det snart bara tre dagar kvar.
Kramillis: Härligt att höra att du mår bättre, men det är skönt med en paus på några månader också. Jag hade det förra sommaren/hösten så skönt att bara mentalt ställa in sig på behandlingarna osv. Det kommer gå bra för dig, du får inte stressa så mycket under ruvningen bara, man ska ha massa positiva tankar då, inte lätt jag vet, man går och känner efter hela tiden. Det kommer gå bra för er.
Bette
Hej alla,
Vi har fått en son den 1/12 planerat kejsarsnitt, vikt 3950 gram och 53 cm. Helt underbar liten kille, amningen har precis kommit igång. Har varit en liten tuff början, legat på neonatalen sedan i onsdags. Christian hade svårt med andningen i början och syresatte sig lite dåligt, fick sondmatas och övervakas ett dygn, nu är allt dock toppen och killen säger till när han är hungrig och vi ska byta blöja. De röntgade även lungor och tarmar för att se att allt är okej, han hade mycket fostervatten som kom upp första dygnet. Imorgon åker vi hem med vår guldklimp.
Kramar
Bette
Hej på er,
Lycka till alla ruvare och ni som kommer att ruva snart, sonen har sovit helt okej inatt faktiskt. Igår var vi i centrum och provade ut glasögon till maken och så var vi och fikade och Christian sov hela tiden i vagnen, han är så snäll lilla pojken, men han har röstresurser också kan jag tala om.
Bette