• sodkt

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Tjejer! Tack för er support! Igår kom blödningen, så jag anar att mina två embryon aldrig fäst..

Maken min vill att vi gör nästa FET innan årsskiftet, men jag känner att jag behöver en paus från allt detta, då dessa mediciner känns tuffa att proppa i sig. Jag ser att det är många på G med ÄD och jag hoppas få läsa om mer + här i vinter! Lycka till!

• sodkt

Oj, vilken aktivitet på tråden! Jag har inte hunnit läsa ikapp alla inläggen.

Jag är fn. fokuserad på detta med att ta bort ett myon inför nästa FET, får se om jag ska göra det här på Filipp. eller i Sverige. Jag har inte lust eller ork att vänta på en en avlägsen op. tid i Sverige och försöker luska ut hur jag få det snabbast gjort just nu! Ev. kommer jag till Sverige i slutet av månaden för en vecka eller två.

Skickar ett speciellt grattis till ruvarna och till ni som inom kort ska iväg för ET och FET, ser att det händer en massa saker här nu efter sommaren! Jättekul!

Själv börjar jag återvvända till mitt normala jag, det har varit intensivt med alla förflyttningar runt jordklotet, pergokur behandlingar, ÄD, de två missfallen och nu senast minus på FET. Rätt härligt att känna hur man egentligen mår när man inte är fullproppad med alla dessa mediciner!

Ha de gott och lycka till! Kramar från ett riktigt blött Manila!

• sodkt

Hur går det för ruvarna, har vi fler än Merlot, Kramiis och Nioli?

Jag börjar känna mig sugen att sätta igång igen, men ska ta itu med myomet först, kanske.

• sodkt

Oj, vilken aktivitet det är på forumet, jättekul! Dessvärre har jag inte hunnit läsa ikapp alla inläggen här, då jag precis flyttat till ett nytt1 hus. Jag ser att en och annan har fått det där efterlängtade plusset, grattis och till er ruvare, jag håller tummarna, jättehårt!

Jag ska se om jag kan ta bort myomet "here over" innan nästa FET, men det är körigt då jag har några resor att göra till både Europa och USA innan första december, men på något sätt ska det gå. Iallafall är det jätteskönt att ta ett break från all medicinering innan nästa FET, hade nästan glömt hur man mådde innan!

Ang. diskussionen om när man är född på året, jag kan bara säga att jag är ett sånt där sent exempel,, ändå till jag var 18 år har jag avskytt att vara född sent på året! Men om jag får en ÄD bebis tar jag glatt emot det året runt, men skulle nog knipa när nyårsklockorna slog, om jag kunde till efter midnatt! he he!

• sodkt

kramiiis, oj vad spännande! Du har TD snart , håller tummarna!

• sodkt

Rödluvan, oj jag har nog missat att du är ruvare nu,, jag håller tummarna!

• sodkt

Gottisen! Jag förstår dig, det är svårt att vara glad när man förväntas det ibland. Gör något helt annat, gå ut och fika med någon som gör dig glad eller något som kan få dig på andra trevligare tankar! Gottis vännen, du är ju gravid, hormonerna spökar och oron är där, men glöm inte att njuta av att processen startat i din kropp!

Jag har haft samma deppar dagar under alla behandlingar, allt från prognynon till ÄD, speciellt tufft då jag bott och bor utomlands, speciellt när det inte är etiskt korrekt att pyssla med ÄD eller att få MF och man behöver hjälp att ta ut det hela!!! Då önskar man att man var i Sverige bland sina vänner och familj och man vet vad som kommer att hända när man går till sjukvården!

Hoppas du får en bättre dag idag och sänder dig en uppiggar kram av stora mått!

• sodkt

kramiiis, nä, så tråkigt att det blev ett minus. Sänder en tröstekram till er.

Min make tycker också det här är jobbigt, att man svävar mellan hopp och tårar, hela tiden. Men jag har sagt till honom, så länge jag orkar, vill jag ha ditt stöd! Så, nu säger han bara. - Om du orkar så kör vi! Låt din man "landa" så kanske han kan ta ett omtag igen,vi får hoppas på det.

Lippa, sååå härligt! Håller tummarna för dig nu!

• sodkt

Det här är inte klokt, kanske kankse inte, men jag vaknar på morgonen och måste läsa FL för att se hur läget är med er här på forumet!

Nu orkar jag börja tänka på mitt nästa FET själv och vill ha det gjort så fort det bara går. Jag tänkte ta en paus till våren 2010 men jag känner att jag kan ej vänta,,,

Saknarknytte och Rödluvan, oj vad spännande! Håller tummarna för er nu!

Actionvera, oj vad tiden går, du är redan i v.20. Jag änksar jag kunde ha lite av din snabbväxande slemhinna, 14 mm var en riktig fet en. Hoppas du mår bra!

• sodkt

kramiiis, härligt att du är tillbaka så snabbt! Jag gjorde mit FET direkt på första mensen efter mitt MF, AVA Tammerfors sa det var OK. Jag har också ställt en förfrågan om prednisolon till min läkare där och väntar på svar.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa