• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

isisisis: hihi sorry kunde inte låta bli att skratta åt hans kommentar

Ja min sambo är oxå less på att runka må jag säga, vår 6:e behandling oxå totalt med ivf:erna då.
    Ja tänk om det var tvärtom att de skulle ta medicinerna...ojoj vilket spektakel det skulle bli, iaf här

• kramiiis

isisisis: hehe humorn har jag inte tappar mitt i allt iaf
    ska krama honom när han kommer hem från jobbet, som verkar vara ett helvete idag med sura kollegor.

mytrouble: sötaste du kram!

caribe: aha, phjuu var mest orolig att de kasserade ngt om två var fina från samma rör. Det vägrar jag nämligen...
    Har inte funderat så långt faktiskt om 1 eller 2. Hmm.  
    Har ett rör med 3 i och 3 lär jag inte få iaf{#lang_emotions_dreamer} vill nog inte "ha" heller iofs.

näe kanske är dags att kliva ur morgonrocken för idag nu ni har piggat upp mig! tack!

• kramiiis
    Caribe skrev 2009-10-15 10:37:51 följande:
    Känner att jag måste hem och krama om min man för att han är så positiv, efter Åbo så sa han med ett flin att det är inte alla killar som får åka båten t/r till Finland för att runka till Finsk porr Allvarligt känner verkligen med er som får kämpa även med att lirka med Era män mitt i allt det här för att dom skall vilja fortsätta, måste vara så tungt & jag är så tacksam att jag slipper det!
    haha nu fick du mig att skratta igen
    ja krama mannen din han verkar underbar!

jo det är tungt och i somras var det så illa att vi var påväg att separera för att vi inte var på samma nivå.
  • kramiiis

isisisis:förlåt, men jag tror och hoppas inte att du tog illa upp över att jag drog på smilbanden

caribe: {#lang_emotions_heart} känner mig inte så stark dock.

geten: man får tänka så! fast jag hoppas ändå att det ska gå vägen för er nu

• kramiiis

tandmaja: söta du!

hoppas verkligen mensen kommer för både dig och caribe. Att vänta är ngt av det värsta jag vet...

jag har inte ritkigt vågat lacka ur än... men har nästan gjort några gånger under nedregleringsperiodena, bitchig blev jag tydligen då. hehe. Han har inte varit världsbäst på att stötta direkt.

Däremot så sa han faktiskt efter ET att han skulle donera sperma när vi väl fått barn och bara att han sa så tyckte jag var stort! Jag hoppas han gör det oxå.

• kramiiis
    geten skrev 2009-10-15 11:20:57 följande:
    Hur gör man de små söta rosa gummorna?!?! Pinsamt dålig på det.....
    : - p fast utan mellanrum
  • kramiiis

merlot: tack söta du kram på dig oxå!

kan tyvärr inte svara på din fråga. Tror de andra kloka tjejerna kan mer om det

• kramiiis
    silverhästen skrev 2009-10-15 13:30:51 följande:
    Ge inte upp kramiiis!! Jag har ju oxå gjort äggdonation i Åbo för oss gick det inte heller första gången med färska ägg och ändå satte dem in två st. Jag blev helt förstörd efter mitt - men ringde direkt till AVA och fick en ny tid för frysisar månaden därpå och då gick det ju bättre, så tappa inte orken eller modet även om jag förstår att det känns jätte tufft.Massor av stärkande kramar till dig o sambon, ni klarar detta!!
    tack issi!!
    Jag ska testa igen på måndag (det stod så i mina papper oxå...) sen ringer jag dem direkt och ser när jag får göra FET. Borde ju bli innan jul iaf...
    Kramar söta du!
  • kramiiis

tandmaja: jo jag går där ooh det lät ju bra! jag vill ruva nuuuu igen, hehe Då ska jag slänga mig på telefon på måndag ifall det fortfarande visar minus. Här ska ruvas
    sötis!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa