Vi som gör äggdonation ute i Europa
geten: tack! fast med mitt onda i svanken och mensvärk i magen ibland så tror jag inte heller på det här...
hoppas du kan övertala sambon om det skulle bli så att det inte går vägen.
Kramar
geten: tack! fast med mitt onda i svanken och mensvärk i magen ibland så tror jag inte heller på det här...
hoppas du kan övertala sambon om det skulle bli så att det inte går vägen.
Kramar
geten: ja ngt elak är han isf åhhh gumman, du ska bli gravid nu eller på din frysis!
kram
geten: precis!
saknarknytte: åhhh vad jag hoppas för dig! spännande!
jag har fått ett test av kliniken som det blir imorgon och sen köper jag nog CB digital oxå om det inte visar plus.
kram och tummar!
hur många tummar har du isisisis hoppas det är turtummar
estra: söta du inte ska du känna så! är så glad för din skull!
mytrouble o isisisis
hej tjejer!
det blev minus idag oxå. Sambon är tokless och förstår inte hur han ska orka mer... jag vill ju bara göra FET nu helst. Men han vet inte ens om han vill det antar att han ändrar sig senare.
Ska försöka ta mig till VC och se om de kan ta blodprov så får man ju iaf svart på vitt...
kram på er
tack caribe, isisisis och geten
jo när han väl lugnat ner sig lite ska jag försöka peppa honom om alla i frysen. Han har iaf reagerat lite annorlunda denna gång, snarare med ledsamhet än ilska som vid ivf:erna... fick kramar denna gången och inte bara "bort rör mig inte". Det är skillnad.
Jag blev mest ledsen av att se honom så ledsen när han stirrade på gravtestet
caribe: måste man vara på dom om att man vill ha två tillbax vid FET? de är ju frysta två och två och jag vägrar ju kasera ngt som är livsdugligt och det måste väl de oxå förstå?
tack för att ni finns! kramar värmer så!
och minus efter ÄD känns mycket tyngre än efter IVF tycker jag iaf, ska inte hoppas lika mycket nästa gång.
sodkt: kram!
Ska försöka säga som du han kommer nog inte vägra mig använda de i frysen iaf, det tror jag inte om honom.