• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Loppa vad spännande att det är dags snart ska hålla tummarna!

Väntar otåligt på att få göra FET, hoppas på mitten av November
  • Caribe

Estra - Mig vågar folk inte fråga längre om vi skall ha barn, men det har nog med min ålder att göra... förut frågade dom jämt!

Den 23/11 har jag hängt här på FL/svårt att få barn i 4 år så i princip alla jag varit i kontakt med har ju lyckats utom jag... de är några till som är i min sits men man känner sig verkligen ovanligt som inte lyckats ännu trots alla försök!

Ja tandmaja jag är inbokad redan nu för lattemamma träff (om jag så skall kidnappa en bebis) = skämt

Kramiiis det är ju milt båtväder så du har ju tur på det planet, lycka till nu vännen, bon voyage!

Låla vilken fin berättelse om din klinik du skrivit, får nästan lust att åka dit själv

isisisis skrev 2009-11-09 12:38:40 följande:
    Jo,jag känner igen känslan Caribe!Jag hoppas du också kommer med i Gravgänget INOM KORT! !
    Jag med isisisis!
  • Caribe
    kramiiis skrev 2009-11-09 15:36:41 följande:
    . sådär packad och klar för att åka nu, nu tycker jag det är jobbigt att vänta istället ser nästan fram emot en god middag på båten caribe, idag är du min hjälte
    Lycka till se till att strosa runt i tax-free shopen, kan rekommendera en jättegod parfym "Biotherme Eau Dénergy" (orange flaska) - I love it!
  • Caribe

Loppa - vad har du fått för dosering på trombyl och prednisolon, och när började du äta?

• Caribe

Tjorvar gratiis

Kramiiis vad skönt då är den viktigaste res etappen avklarad "du är där" och kan genomföra återföring varmt lycka till idag! Sen får du ligga och ta igen dig på rummet och senare i hytten och ruva på 1 eller 2 små tänka på att om 2 veckor kan du vara gravid {#lang_emotions_sunny}

• Caribe

Tänk om man hade kunna tänka sig när man var yngre att man skulle ha en brinnande dröm när man blir äldre och det är att få gå med på "lattemammaträff"!

Kramiiis - isisisis har ju bokat ett "öppet bord" så det finns plats för dig

Tandmaja - ja med tanke på den press man lever under är det bäst att skriva ut att man skämtar ja nu skall vi jobba hårt för inträdesbiljetten!

När klockan ringde imorse grymtade jag till min man att trycka på snooze och skyndade tillbaka in i min dröm... jag drömde nämligen för första gången (som jag kommer ihåg) att jag hade barn, jag hade en liten dotter och jag var så oerhört lycklig!!! Sen ringde klockan igen och så var man tillbaka i verkligheten!

Actionvera lyllo dig som har fått din banan att bli en människa

Kram Kram

• Caribe

Grattis kramiiis till att du fick två tillbaka, nu har jag en bra känsla den här gången
    är glad för er skull vännen! Se till att mysa till det ordentligt på båten tillbaka, twinsen kommer gilla gungningarna

• Caribe

Kramiiis blev full i skratt när du skriver att du nu bara har 6 kvar i frysen efter att ha tinat 5 st... du har ju fortfarande en rekordskörd kvar  blir lite nervös att så många dukade under då jag ju "bara" har 4 st i frysen!

• Caribe

Kramiiis såklart jag förstår att det känns att tappa hälften av skörden! Tror på 2 kämpar därinne!

• Caribe

Pigan tog du bort dig från listan?

Väntar otåligt på att få göra FET, hoppas på start mitten av November
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa