-
Supergrattis!!!saknarknytte skrev 2009-10-18 08:45:37 följande:Hej alla tappra!Efter en sömnlös natt var det äntligen dags för att göra graviditetstestet. Var så himla nervös. Det blev ett + på båda testen!!!! Kan knappt tro att det är sant att jag har ett eller två knytten i mig! Jag har sparat Clear blue testen och måste titta på den i mellan åt för att försäkra mig om att det är sant. Kram
-
Jag inboxar dig.lillalii69 skrev 2009-10-19 16:33:45 följande:Hej, jag och min man har försökt att få barn i 9år nu efter många hormon stimulationer och 2 IVF 1 insemination och minst 6 Missfall el MA om man ska vara noga så har de kommit fram till att mina ägg troligen ej har ngn bra kvallitet. jag har precis fyllt 40 min man är 38 så vi får ej det sista ivf försöket! Vi är inte redo att ge upp än! Utan vi funderar starkt på ÄD på AVA i Riga, Men vi har jätte många frågor. Har man sin journal med sig till Riga, behöver man översätta den till Engelska? Talar de bara Engelska där eller finns det någon sv talande där? förstår man de medicinska termerna på Eng.Hur många dagar behöver man vara där? Hur vet man att de matchar äggdonatorn med mitt "utseende" får man se ngn bild på henne? Enligt prislistorna är det svårt att se hur mkt det ska kosta är det bara att plussa i hop eller hur funkar det, har ni fått ett pris efter 1:a besöket? som sagt vi har massor av frågor! OM det finns ngn med erfarenhet av AVA i Riga ... Snälla Kan vi få fråga om era erfarenheter inte om era personliga svårigheter utan om hur det hela går till INBOXA mej jag lämnar ut vårt tel nr och ni kan få ringa Är BARA ute efter hur det går till praktiskt. Lycka till alla!!! Lillalii69
-
Hej! Jag mår bra. Är trött och igår hade jag ont i brösten. I dag inga symtom. Man blir ju tokig på att gå och känna efter.saknarknytte skrev 2009-10-21 09:09:58 följande:Rödluvan, hur mår du och hur har det gått? Kram
Jag har varit och tagit hCG-blodbrov idag, så imorgon får jag nog besked...
Undrar om jag kommer kunna sova inatt. -
Saknarknytte: Hur mår du? (Glömde fråga i mitt svar ovan. )
Estra: Hur går det för dig? Jag har bara läst att du kanske fick ett plus på stickan. (Jag har kanske missat att du skrivit mer ang hur det gått.)
MyTrouble: Hur går livet i norr? Visst skulle dina twins komma i slutet av dec? Jag kom på en skoj tanke: Hur blir det om ena tvillingen föds precis innan tolvslaget på nyårsnatten och den andra några minuter in på nya året? Får man olika födelseår då? Då blir ju den ena tvillingen ett år äldre än sitt syskon... -
Jag var och köpte mitt livs första graviditetstest idag. Skall våga mig på ett test i morgon bitti. Gaaaaaaaaa, jag är rädd för att testa... Vill inte ha ett negativt resultat. Samtidigt skulle ett plus kännas helt overkligt efter 7 års kamp..
Hälsar Orosmolnet -
Ja, verkligen. Det borde ju ha inträffat någon gång att tvillingar fötts vid dessa tidpunkter kan man tro.isisisis skrev 2009-10-21 19:58:35 följande:Ja,gud så tokigt! Då får de kanske inte ens gå i samma klass? Hmmm
-
kramiiis skrev 2009-10-21 20:00:18 följande:hehe, stackars den yngre när den äldre fyller 18/ 20 och får gå på krogen/systemet rödluvan: tummar för positivt svar imorrn!
Tack, jag är så nervös för testet.... -
Tack! Ni är underbara! :-PMakima46 skrev 2009-10-21 20:20:33 följande:Lycka till imorgon Vi håller alla tummar o tår för dej
-
-
Wow, vad kul! Supergrattis!!!plupp06 skrev 2009-10-21 20:38:42 följande:Rödluvan: kan fortfarande inte förstå att det är sant. Tog hcg prov förra torsdagen och då låg det på 974 och nu i måndags hade det ökat till 5200, så nog såg jag inte fel på testet även om jag tvivlat flera gånger och inbillat mig att jag fått måndagsexemplar på gravtesten. Hoppas på ett stort fett plus för dig i morgon!!!
Tack.