Vi som gör äggdonation ute i Europa
hej alla!
jag har varit i Estland och gjort en ÄD som blev + på stickan men i vecka 6 fick jag en liten blödning som nu i vecka 7 visade sig var ett MF. Så jäkla trist!!!!!
hej alla!
jag har varit i Estland och gjort en ÄD som blev + på stickan men i vecka 6 fick jag en liten blödning som nu i vecka 7 visade sig var ett MF. Så jäkla trist!!!!!
mytrouble: nix två st
hej
hoppar in här igen efter en väl behövd semester...
har samma fråga som Estra
Jag blev gravid efter äd i estland men fick mf i v 7
jag tog 2 progynon på morgonen och en vid lunch och en på kvällen, inga speciella tider.
samt 2 progesteron en på morgon och en på kvällen.
Dagen innan jag fick mf var vi utbjudna till skärgården och jag hade glömt mitt piller så jag tog "lunch" progynonen 2 timmar senare än vanligt -kan det ha ngt med missfallet att göra??
Ingen har sagt ngt om när och hur jag skulle ta mina tabletter...
tack makima46 och rödluvan 71 -man vill så gärna hitta en förklaring/fel så man kan göra rätt nästa gång...
loppa69 -kul att du också ska till elite kliniken! jag har bara positivt att säga om dem. Om du inte bokat ngt hotell ännu så prova dorphat hotell, juste med bra spaavdelning (det finns inte så himla mycket annat att göra i Tartu).
Gottisen: grattis vilken otrolig tur!!!
-Hur får man läkaren att skriva ut Prednisolon?
alla ni tjejer som kan så mycket om det här...
nu när vi vill göra ett till försök kunde inte den donatorn vi hade sist.
Samtidigt finns det ju inga garantier att den donatorn man börjat använda tänker hålla på att donera ägg för resten av livet.
Vi har två embryos i frysen (det är detta som stör mig lite om vi nu ska byta tjej).
Hur har ni gjort, ni som gjort fler än ett försök?
Lite konstigt att sätta tillbaka embryos från olika donatorer med olika blodgrupp, ålder etc och inte veta vilket som fastnat -om man nu har den turen att det går bra.