Vi som tröffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VII
Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del Vll
Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del Vll
japp vi tar med eget Pia.
Någon vars barn fortfarande äter välling? I så fall kanske ni vill göra oss en tjänst o köpa våra påsar med fullkornsvälling päron?
Hör av er så kan jag ta med dem till kalaset.
Trevlig helg allihop!!!
Vårt barn äter välling och kommer väll aldrig sluta. :( Hon älskar verkligen det varje kväll/morgon.Trort dock inte om hon kan äta fullkorn med päron. Skulle nog skulle bli alldeles för dålig i magen, vi har vanlig fullkorn och ibland majs.
Vad felstavat mitt inlägg blev. Hoppas ngn annan vill köpa påsarna Anna,
Hej Hej,
Nu har jag äntligen hittat hit. Som Anna S har skriver är jag inte den flitigaste just nu vid att sitta vid datorn i alla fall i inte hemma. Hon är så snäll och säger till mig än då vad som skrivs. Det låter jättekul med barnkalas och jag är väldigt ledsen över att skriva att vi tyvärr inte kan komma. Alva fyller ju år den 11 och vi kommer att ha släkt som kommer och fira henne. Vi hade kalas i helgen men alla kunde inte komma då, så det blir kalas igen.
Hoppas ni alla mår bra och att ni kommer att ha jättekul på söndag.
Kramar.
Om inte Alva kommer blir väl presentbytet så här i stället om jag inte misstar mig:
Presentbyte:
Engla köper till Theo
Alfred köper till Hampus
Theo köper till Elsa
Hampus köper till Engla
Hilding köper till Alfred
Elsa köper till Hilding
Tråkit att ni inte kan komma Anna.
Det stämmer med presenterna Erica. Sa vi kl 14.00
Tur att någon hänger med ang presenter ... Idag var jag på ÖB och köpte duk och ballonger. Så nu kommer ni få blåsa *ler*
Jobbar väldigt mkt denna vecka så jag är inte vid datorn så mycket, men skulle något ske som jag bör få veta, vill någon sms mig då?
Har för mig att vi sa 14. Ska bli himla roligt att träffa allihop igen och se hur stora barnen blivit och hur ni andra har det! Var ju hur länge sen som helst vi sågs!
Tack för idag! Så kul att ses.
Sofia: Blev en populär godnatt saga. Bu & Bä