Vi som tröffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VII
Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del Vll
Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del Vll
tackar!!!
Är det bestämt om det blir knytis eller?
knytis blir bra. ska vi bestämma vad alla ska ha med sig? Hur ska vi göra med lottningen? Jag kan skriva opp alla namn på lappar och dra 2 åt gången. Skulle Alva komma?
Bra Emma-kör lottningen du
Nu väntar vi bara på att några fler ska visa att de lever Annars blir det svårt att planera...
Grattis till Hampus på 2 års dagen!
Grattis Hampus på födelsedagen! (redan!)
Bra Emma att du tar tag i lottningen.
Anna H med familj kommer, hon har bara inte kommit till ngn dator ännu :) Någon som hört från Marina m fam om de kommer??
Ok...Sammanfattning
Kalas 11/10
* Emma lottar vem man köper present år (150 kr)
* Pia inhandlar tallrikar & bestick
* Knytis?
* Medtag egen dryck?
* Ballonger-ngt vi vill ha?
Nu ska jag hämta min 2-åring på dagis
Nu har jag skrivit ned barnens namn på lappar. Tobbe ska nu få dra de ihopvikta lapparna. Återkommer snart med reslultatet.
Jag fråga Marina för några veckor sen via mail har ej fått ngt svar!
Så nu är det klart, hade 14st lappar med så barnens namn var ned skrivit 2 gången, drog 2 lappar åt gången. Det första namnet köper till namn nr 2. Hoppas jag gjort rätt, om jag missat ngn säg till.
Presentbyte:
Engla köper till Theo
Alfred köper till Alva
Theo köper till Elsa
Hampus köper till Engla
Alva köper till Hampus
Hilding köper till Alfred
Elsa köper till Hilding
Om ngn har plus kan ni få göra den här listan på ngt snyggare vis
Ang fikan på kalaset. Vad säger ni om att alla tar med sig sin egen fika? Blir ju enklare och smidigare så. Eller vad tycker ni?