LCHF, tråden för tips, pepp och inspiration! Här samlas vi som äter enligt LCHF eller är nyfikna på att börja.
bea hur mycket har du att gå ner ?
bea hur mycket har du att gå ner ?
Beasessan jag har 20 kg ,men har gått ner från 104,4 -89 kg med lchf kost . jag mår inte heller bra av kolhydrater .
Beasessan
Ett halvår har jag gått ner så mycket ,men nu står jag still . Mitt kolestrol är alldeles för lågt sa dem ,de tyckte det va konsigt ,men va bra . läkaren på överviktsenheten tyckte att de va bra att jag äter enligt lchf kost , men det kanske inte passa alla sa han ,men så är det med alla dieter
skrev 2009-09-29 10:22:39 följande:
linjes jag har en bit kvar ,jag ska ner till 70 kg
Jannie84 tjena och välkommen hit, hoppas att du kommer trivas här med oss.
Mamma cia ingen aning om det ha kommit ny sån ost, jag får kolla för lchf mackorna såg goda ut.
Linjes tackar så mycket för stödet.
gemigsinnesro
Hejsan välkommen hit, hoppas att du kommer trivas här med oss, grattis till din viktminskning Det är bra diet Min ibs börja bli bättre .
tezzan tackar så mycket för grattande .
Helene 306 nä jag har inte gått ner 20 kg , gått ner från 104,4 kg -89 det blir väl 15 kg ? Jag har 20 kg kvar
Mamma cia det gör vi gärna, roligt att du ha börjat skrivit i tråden mer :)
Välkomna alla nya, hoppas att ni kommer trivas här
kaiza jag mår rätt okey faktiskt och se framemot att gå på överviktsenheten i lund och äta strikt kost för magen mår ju ännu bättre med kosten. Hur mår du då*?