• leia83

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Lenat: Håller tummarna för att det var en ofarlig blödning.

Idag mår jag verkligen skit. Har ont i magen, huvudvärkt, extremt trött, svettas, mår illa och är irriterad. någon som känner igen sig???

• leia83

Katey: behöver inte alls vara negativt. Så länge mensen inte kommer så kan allt hända Lycka till

• leia83

sötisa: aaaw jag lider med dig. Ush vad jobbigt. *kramar om*

Katey: Åh vad surt.. förstår att det måste vara skit jobbigt ... kram på dig.

Jag är nu på RD 7 och mår pyton. Jag hoppas så att det är pga grav och inte vaggisar. Ont i huvet, mensvärk samt som elektriska stötar i livmodern, ont i brösten, mörka bröstvårtor, illa mående så fort jag äter och blir mätt direkt. Men som sagt allt som känns som grav kan vara på grund av vaggisar det är ju det som är så jäkla surt.
    Kram på er alla

• leia83

LeNat: Hur mycket blöder du? är blodet klar rött eller? Min syster blödde under hela sin graviditet och födde sen en frisk kille. Så du kan ju blöda utan att det behöver vara någon fara. Har du smärtor i magen??
    Hcg halten sjunker ganska snabbt vid ett missfall har jag för mig, men hur snabbt är jag inte riktigt säker på.

• leia83

aaaaaah RD 9 nu!!! Nervösa är vi nu här hemma. Än så länge ingen blödning, man får vara glad för allt...

• leia83

LeNat: Du ska se att det går bra. Om det har slutat så e det ju ett jætte bra tecken. Missfall gør ju i regel ont också men det har ju inte varit så før dig. Håller tummarna. kram

• leia83

Hur går det för alla??? det är lite tyst här i tråden tycker jag.

• leia83

Diddi73: klart du vågar hoppas WOW vad spännande!!!
    Hur känner du dig?

Jag är på RD12 nu och känner mig såklart mega gravid . Vet inte om det är vaggisarna, önsketänkande eller riktiga symtom. Skit jobbigt. Har en lååååååång lista på symtom.
    - aptitlöshet, illamående efter ätit
    - ilningar i brösten & i magen
    - täppt i näsan
    - kissenödig
    - huvudvärk
    - trött
    - yrsel ibland
    - fryser och svettas om vartannat

Som du ser det är hur mycket som helst så jag litar inte på att det är på riktigt. Jag har ju varit skengravid i 3 års tid så detta är inget nytt.

• leia83

Avalie: Jag jobbar till lørdag morgon och vill inte ha neg innan jobb. Så jag ska hålla mig i ala fall till lørdag kvæll om jag kommer ivæg och køper test. Men jag vågar inte riktigt testa. Det ær obehagligt næstan Idag kænns det som att mensen ska komma nær som helst. Har inga kænningar i magen men jag kænner det på mig i alla fall på något mærkligt vis. Får se om min intution ær rætt, jag hoppas inte det.
    Håler tummarna før oss.

• leia83

Tetinne: Då befinner vi oss lika i tid. Jag är på RD12 idag. Hur känner du dig?

• leia83
    Tintene skrev 2009-09-18 20:48:05 följande:
    Jag känner tyvärr inget speciellt... Tror d blir mens vilken dag som helst... Chokladsug som jag alltid har innan mens... Du då?
    Jag har ju såklart varit super størig och kænnt mig hur gravid som helst sedan RD 5 ungefær. Har en låååång lista på symtom. Kan vara vaggisarna eller ønsketænkande. Vågar i alla fall inte lyssna på min kropp
  • leia83
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-18 20:51:40 följande:
    Då tror du helt rätt! Jag har nu testat med CB och där rådde det ingen tvekan om att det är en liten på G Jag har verkligen inte fattat det men shit vad glad jag är
    stort grattis till dig. Spotta lite grav hormoner på oss andra också ær du snæll
  • leia83

jag fick mens och minus BLÄÄÄÄÄÄÄ!! Får köra igång igen i oktober. Grattis till alla plus

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4