• LeaNat

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Hej allihop.....

Jag är inne i min 13 ruvardag, och idag när jag var på toa och torkade mig så fick jag liten rosa fläck på pappret, vet inte om jag ska börja oroa mig. Jag grät väldigt mycket fick tröst från mannen. Men jag har inte fått någon mer rosa flytning, men ska jag vara orolig är det början på min mens?? vad tror ni??

• LeaNat

jag hoppas verkligen på det, vågar inte ta test heller

• LeaNat

Sötisa: Jag vet hur jobbigt det kan vara, men för att "lindra" din svårighet så kan jag berätta för dig att jag och min man har försökt att få barn i 3 år nu, så jämfört med ditt år så är det lite väl mycket haha.

Jobbigt jobbigt jobbigt, ruvardag 13 fick jag rosa aktig flytning när jag torka mig, ruvardag 14 samma sak så jag tänkte ska ta ett test och se vad det visaar och det var ett svagt positivt. MEN nu på ruvardag 15 lite mer flytningar som är brunaktiga och nu "kommer det ner" på trosskyddet. Tidigare var det bara när jag torkar mig.

Med det sagt vill jag bara peppa allihop, det är tråkigt, jobbigt, deprimerande och allt möjligt med denna väntan, MEN det finns alltid någon som har det sämre så man får tacka Gud för den situationen man är i. Jobbigt tro mig jag vet, vet inte riktigt vad man ska säga för att peppa varandra. Vad man än säger så hjälps det inte jag vet, men men NU ska VI alla tänka positivt och hoppas på det bästa. Går det inte denna gången kommer det att gå nästa gång

• LeaNat

Sötisa: alltså jag försöker inte tracka ner dig eller så, försöker bara få dig på bättre humör, hela den här processen är så jobbig. Ibland känns det som att man bara vill ge upp och inte fortsätta. Det är nästan lindrigare än att hela tiden undra om det ska gå vägen eller inte. För min del så får jag mer och mer blod, så jag vet inte vad jag ska tro längre.

Men men....

• LeaNat

jag tror inte det kan finnas hopp för mig den här gången för nu har jag fått ännu mer blödning, fortfarande inte som en vanlig mens, men tror ändå att det är mycket för att det skulle ha gått vägen. Antar att mitt plus på ruvardag 14 inte stämde, eller vad tror ni? När jag testade på ruvardag 14 så var det med cb test, vet inte vad jag ska tro. Kan det lilla embryot vara kvar trots denna blödning?

• LeaNat

Laplata och Sötisa: jag har TD på måndag idag är jag inne på ruvardag 16, jag ringde när jag började få en liten blödning och de sa att jag skulle återkomma då jag har TD, det är inget dom kan göra nu. Får se på måndag vad som händer, jag har inte tagit ytterligare test, vågar faktiskt inte göra det. Alltså blödningen som jag får är ganska mycket, men den är helt olikt min mens, så jag vet inte.

Katey: Nej jag känner med dig, det vi går igenom är så otroligt svårt, men vet du vad som får oss att fortsätta det är något som är så mycket större än den sorg som vi går igenom. Visst är det speciellt att bli mamma MEN för oss är det ÄNNU mer speciellt eftersom vi får gå igenom mycket. För oss är det VERKLIGEN VERKLIGEN speciellt tappa inte hoppet.

• LeaNat

kramar till alla som fått blödning, vet vad ni går igenom.

Som ni redan vet så hade jag också fått blödning under helgen och jag hade plussat på ruvardag 14, idag på ruvardag 18 då min riktiga TD är plussade jag igen, trots min blödning?! ringde barnmorskan och hon gav mig tid för ultraljud men inte förens i slutet av denna månad. Jag frågade om jag möjligtvis kunnat få missfall pga min blödning, men eftersom jag inte haft blödning som en vanlig mens så kanske det inte var missfall. Men jag vet inte riktigt, kan hcg halten vara kvar trots missfall och därför mitt plus eller vad tror ni?

• LeaNat

Hej allihop, min blödning började med liten rosa fläck på toapappret, sedan brun blödning, och sista dagen klar röd blödning. Men inte alls mycket. Det började ruvardag 14 bara efter toabesök ruvardag 15 samma, 16 började det komma ner på trosskyddet. Ruvardag 17 lite mer och sen slutade det. Jag ringde men de kunde inte göra något test eller så vi får vänta tills ul. Nej ingen smärta alls i varken mage eller rygg, bara lite på ruvardag 17 som mensvärk. Vi får se vad som händer jag kommer att informera er iaf. Tack för alla frågor som visar att ni bryr er. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för alla.

• LeaNat

Hej, testade negativt idag trots att jag testade positivt på ruvardag 18, är så ledsen, ska till sahlgrenska idag och ta ett nytt test där tyckte dom, men men ett test ljuger inte

• LeaNat

jag har fortfarande inte fått min riktiga blödning efter et, vad kan vara fel?

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4