Sötisa: Jag vet hur jobbigt det kan vara, men för att "lindra" din svårighet så kan jag berätta för dig att jag och min man har försökt att få barn i 3 år nu, så jämfört med ditt år så är det lite väl mycket haha.
Jobbigt jobbigt jobbigt, ruvardag 13 fick jag rosa aktig flytning när jag torka mig, ruvardag 14 samma sak så jag tänkte ska ta ett test och se vad det visaar och det var ett svagt positivt. MEN nu på ruvardag 15 lite mer flytningar som är brunaktiga och nu "kommer det ner" på trosskyddet. Tidigare var det bara när jag torkar mig.
Med det sagt vill jag bara peppa allihop, det är tråkigt, jobbigt, deprimerande och allt möjligt med denna väntan, MEN det finns alltid någon som har det sämre så man får tacka Gud för den situationen man är i. Jobbigt tro mig jag vet, vet inte riktigt vad man ska säga för att peppa varandra. Vad man än säger så hjälps det inte jag vet, men men NU ska VI alla tänka positivt och hoppas på det bästa. Går det inte denna gången kommer det att gå nästa gång