• Pinglan73

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

sötisa; hur går det för dig? Roligt inlägg.
    Här kommer en ruvare (RD 4) till som är riktigt otålig men jag ska nog hålla mig tills det närmare sig TD, jag har TD först 3 veckor efter FET så det är ett tag kvar....Jag blev precis som du gravid innan sommaren men slutade i mf i v.8. Så vi får hoppas på det stora plusset nu.

• Pinglan73

sötisa; känner som du, ena sekunden är jag övertygad att jag är gravid och nästa tror jag inte ett dugg på det.... åh vad tiden kan gå sakta... vem hänger på visarna...

• Pinglan73

Jag har inte TD förän på RD 21 och är på RD5, känns skapligt låååååångt.... är det inte lite tidigt att börja testa på RD8,9,10??? Dyrt med så mycket stickor oxå....

leia83; jag hade oxå lite brunblandat i trosan dagen efter FET, men antar att det har med ingreppet att göra och det har inte varit ngt mer efter det...

• Pinglan73

Är på RD 6: känns som mensvärk mest hela tiden och har huvudvärk. Kan oxå känna mig lite illamående ibalnd..... Hoppas ju givetvis att detta är goda tecken på graviditet

• Pinglan73

Sötisa; håller tummarna!! Här är läget lugnt. Känner mig lite som Leia83, mensvärk, trött och irriterad, tror dock att det beror mest på att behöva vänta......

• Pinglan73

Varför går ruvartiden så sakta?????

• Pinglan73

Sötisa; kramar om.

Själv har jag 10 dgr till TD..... Är på RD 11...... Tycker det känns som om mensen är på G hela tiden....

• Pinglan73

Avalie; jag har gjort stim FET, idag RD 12, och därför är det så långt till TD, om man testar tidigare kan det visa fel pga av hormonerna. Så jag får nog hålla mig till nästa vecka iallafall Ingen mens i sikte men mensvärk och lite illamående så det är bara att fortsätta hålla tummarna... Hatar verkligen denna väntan....

• Pinglan73

Avalie; du har alltså gjort stim FET, jag tar oxå Progynon och Progvagg. Så du menar att jag skulle kunna testa nu?...... Oj....

• Pinglan73

Är på RD14 och ingen mens.... vågar jag hoppas???

Leia; hur mår du?

• Pinglan73

RD18 och allt är lugnt..... nu tror jag tiden stannat fullkomligt....

• Pinglan73

Grattis HonSomHar.... Lycka till!

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4