• Ellia

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Rolig strategi att testa varje dag! Själv hade jag planerat "vara-j-ligt-cool-metoden" efter FET igår. Den funkar sådär...
    Men här verkar det vara många som är i samma läge som mig (missfall efter första ET i våras och nu första FET) så jag ansluter mig gärna!
    Har nu 17 dagar kvar till TD....

• Ellia

Minette: Jag gjorde FET i söndags och det var dag 0 sa bm. Om du ska testa 17/9 så är det nog så att det märks tidigare vid långtidsodlat för jag har ett som inte varit odlat länge (2 dgr tror jag) och jag har testdag först 24/9.
    Min är insatt i vanlig cykel, ostimulerat, någon som har en aning om när man kan antas känna något då? Vid ET var jag ju fullproppad med hormoner så då var det svårt att veta vilket som var vilket...

• Ellia

Diddi: Jag håller med - tiden går riktigt lååångsamt. Jag tycker att allt tar längre tid- att köra till jobbet t ex (datorn ska vi inte pratat om!) och jag tycker mig till och med ana att de flesta människor blivit lite mer saktmodiga än tidigare.... Försöker dölja min otålighet bäst det går!!
    Det som funkar allra bäst för mig är bra filmer- men inga lååångsamma dramer...

Någon som vet när man kan förvänta sig eventuella symptom vid ostimulerat?

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4