Inlägg från: Josefina |Visa alla inlägg
  • Josefina

Svarar på frågor

Undrar lite bara.. varför kan du inte förstå dem som inte vill åka tillbaks till sitt födelseland? Du skriver att söka sina "riktiga" föräldrar..
    Alltså, alla tänker inte så.. Jag tänker inte att mina biologiska föräldrar är mina riktiga.. det blir ju bara konstigt. Alla har olika behov av att söka sina rötter. Jag har vänner som är adopterade som tänker jätte olika varandra.
    Jag bor oxå in liten stad.. eller stad, ö, och herregud va jag har fått höra mkt tjaffs om mej, både elakt men även mkt nyfikenhet då jag var bland de första adopterade här ute. MEN jag har inte tagit åt mej. Min föräldrar gav mej ett otroligt starkt självförtroende och styrka att klara av sånt.
    Att mina föräldrar ibland (eller ofta) glömmer bort att jag överhuvudtaget är adopterad märks oftare och oftare. Speciellt sist när jag och pappa var hos audionom och pappa säger att han nog fått samma hörselnedsättning som mej och att även hans bror fått det så det verkar vara ngt som går i släkten *S* Det viktigaste som adoptivförälder är inte att överbeskydda barnet utan att lära dem att bli självständiga starka idivider.

• Josefina
    lillajag1974 skrev 2009-09-04 23:04:44 följande:
    Hej Josefina! Du har missförstått, läs igen... : )
    hehe ja se, nu läste jag igen... förlåt :) *generad*
  • Josefina
    lillajag1974 skrev 2009-09-04 23:10:08 följande:
    Så kan det gå. *S*
    ja man ska nog inte dricka cocacola på gamla dagar.. blir ju stenhög och ögonen går som små blixtar över texten..*S*
  • Josefina
    lillajag1974 skrev 2009-09-04 23:13:51 följande:
    [citat]
    Oooh! Cola som är så gott. Det går inte att vara utan det juh. : D Vart är du från?
    [/cita

Jag är från gbg.. öarna utanför :)
  • Josefina
    Josefina skrev 2009-09-04 23:21:13 följande:
    [citat] Oooh! Cola som är så gott. Det går inte att vara utan det juh. : D Vart är du från? [/cita Jag är från gbg.. öarna utanför :)
    och så slog det mej precis... jag svara ju helt fel på det du fråga..igen *S*

Jag är född i srilanka.
  • Josefina
    Josefina skrev 2009-09-04 23:21:13 följande:
    [citat] Oooh! Cola som är så gott. Det går inte att vara utan det juh. : D Vart är du från? [/cita Jag är från gbg.. öarna utanför :)
    och så slog det mej precis... jag svara ju helt fel på det du fråga..igen *S*

Jag är född i srilanka.
Svar på tråden Svarar på frågor