Asexuell?
Hmm för mig blir det lite som "jag hatar chips...men har aldrig smakat det"Jag blev så kåt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen första gången jag såg på porr, prova det! Händer det lika lite som att se på bingolotto kanske du har rätt men för guds skull, testa!
Lite kyss och smek med en partner kanske också får det att rinna till...
Det är inte så att du växt upp i ett väldigt kyskt hem så du fått en mental spärr?
*
Tja, man kan ju veta vad man inte gillar fast man aldrig smakar det. (T.ex. har jag alltid vetat att jag inte gillar lakrits; en dag smakade jag det i ett vad och spottade genast ut det.)
Grejen är att jag inte har lust att se porrfilm. Det är inget av intresse för mig. Visst skulle jag kunna göra det, och visst skulle jag kanske reagera, men det skulle inte ändra det faktum att jag ser mig som asexuell. För det jag använder ordet till är förmågan att känna sexuell attraktion till någon. För jag är säker på att jag kan ha sex, har ju aldrig testat men alla delar fungerar nog, det är bara det att jag aldrig träffat någon som jag vill ha sex med.
Vad menar du med kyskt?