• mclinn

Svårt att få till syskon andra tråden

hej!
    Jag är en 31 årig tjej som har en son som är 13 år och för ca 6 år sedan träffade jag en ny man och vi har försökt sedan dess att få till ett syskon... Efter ca 2 år gjorde vi en yutredning och det visade sig att jag inte hade någon passage i mina äggledare och då fick vi en remiss för ivf...
    Jag var då mycket kraftigt överviktig så det lades på hyllan och vi fick tillökning iallafall i familjen en liten tös som är vår fosterdotter. För ca !1 år sedan gjorde jag en GBP förminskade magsäcken och jag har nu gått ner 58kg och min mens som tidigare varit som en klocka har börjat strula sig... pytte lite mens typ varannan dag i ca 3 veckor... jag vet att det förmodligen har med min vikt nedgång att göra...
    Sedan en annan lustig sak... gynekologen som gjorde utredningen menade på att det kan vara så att den täppta passagen kan bli fri om jag går ned i vikt... men min barnmorska säger att det har hon aldrig hört talas om...
    'förvirrande när de säger flera olika saker....
    Kram Malin

• mclinn

hej igen...
    För ett tag sedan så skrev jag här och berättade min historia... nu måste jag fortsätta för ca 2 ½ vecka sedan fick jag reda på att jag var gravid i ca 6 veckan bara några dagar senare börjar jag blöda och fick läggas in... missfall eller utomkvedshavandeskap.... missfall var det och jag skrapades... först en chock att vara gravid efter att de sagt att jag inte kunde bli och sedan en chock och sorg att det blev missfall...
    Men läkaren sa att det är bara att tuta och köra på!!!!
    Så mitt i allt kom det något bra... jag kan bli gravid!!!!
    Antagligen har det med min viktminskning att göra... så nu övas det igen hemma i säng halmen....
    Ville bara berätta....
    Kram Malin

Svar på tråden Svårt att få till syskon andra tråden