• Yvonne

Svårt att få till syskon andra tråden

Hej! Hänger väl också på den här tråden. Vi har en son som är född april-02 och som blev till i princip på första försöket. Men nu har vi försökt att bli med syskon i 2 år. Gick hos gyn inom landstinget och fick Pergo några månader sedan sa dom att allt var bra. Men eftersom jag inte litade på det så ska vi till en privat läkare nästa vecka. Enligt journalerna jag fått från gyn står det att jag troligen har PCO-syndrom. Det fick jag aldrig veta av läkaren. Men nu hoppas vi att vi kommer få riktig hjälp!
    Hoppas att vi alla blir gravida snart!

• Yvonne

Hej!

Callesmama: Pergotime är hormonstimulerande som (förhoppningsvis) ger ägglossning.

Hur har ni det annars allihop?

Kramis!

• Yvonne

Hej på er!
    Idag tar jag dom sista Pergon och sen blir det läkarbesök på tisdag.

Ha en skön helg allihop!

• Yvonne

Idag har jag varit hos läkaren igen. Enligt VUL så hade jag flera äggblåsor på gång Så ÄL beräknas bli till helgen. Hoppas att vi lyckas denna gången...

• Yvonne

Trevlig helg allihop! Jag kollar för fullt med ÄL-stickor men har ännu inte fått nån stegring Ska kolla idag också. Hur har ni andra det?

• Yvonne

Puffar upp vår tråd.
    Inget nytt att rapportera... Jag väntar på tanten

• Yvonne

Hej!
    Längesen någon skrev här. För min del så kom tanten på dag 36. Så Pergo verkar inte funka på mig ens med dubbeldos Men vi ska gå vidare med hormonsprutor så nu står hoppet till dom. Eftersom vår läkare är mycket ledig nu i december så kommer jag inte börja med dom förrän efter nästa mens. Längtar så tills dess! Hoppas ni alla har en trevlig helg! Kram!

Svar på tråden Svårt att få till syskon andra tråden