Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Vad gör man på Öppen Förskola?

Första gången på Öppen förskola i morgon med dottern som snart är 7 månader. Skoj! Men jag kom helt pötsligt på... Jag har inte en susning om vad man gör där!!

Sååå... Hur har det gått till på din öppen förskola? Fikar man? Sjunger? Är det hela tiden aktiviteter eller kan man göra lite som man vill också dvs rita, bygga med klossar osv? Finns där aktiviteter för min dotter eller är hon för liten?

Tack för svar!

• Svar på tråden Vad gör man på Öppen Förskola?
  • AlexandraK

Hur gammalt var ditt/dina barn när ni gick dit första gången? Är där många i hennes ålder tro?

• AlexandraK
    ewis1 skrev 2009-08-31 22:57:04 följande:
    Vi brukar fika, sjunga, laga mat, leka med vad man vill, rita. Jag brukar gå till kyrkans öppna förskola och det är bra, inte alls "kyrkligt" utan väldigt trevligt :)
    Tror detta är en kyrklig öppen förskola eftersom det är i församlingshemmet! Lät ju roligt att laga mat! Hur många brukade ni vara?
  • AlexandraK

Tack för era svar!
    Vi var där idag och gissa... Det var bara vi som kom!
    Det är en liten by vi bor i så det kanske inte är så konstigt... Kvinnan som hade det var jättetrevlig och vi hade mycket att prata om så det var inte hela världen att vi var ensamma. Men jag hoppas det kommer fler nästa gång...

Svar på tråden Vad gör man på Öppen Förskola?